Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Emma - 23 augusti 2012 21:03

Grattis på födelsedagen världens finaste och bästa pappa  


    

Av Emma - 23 augusti 2012 18:17

I denna jävla smörja finns där lite glädje.

Citat från Veberöds tränare

''Löberöds målvakt stred tappert mellan stolparna och räddade ett antal fina
lägen/målchanser men fick ändå se ytterligare tre bollar passera mållinjen innan
matchen var över.... ''


För er som vill läsa om matchen så kan ni göra det HÄR


Det blir nya tag inom en snar framtid, ska bara avsluta det jag påbörjat.

Skorna och handskarna ska inte ligga på hyllan och damma, jag är inte redo att lämna 17 år bakom mig!

Av Emma - 23 augusti 2012 08:21

Jag hatar att känna att jag inte är tillräcklig, hur jag än gör så gör det ändå ingen nytta.


vad fan ska jag göra?!

Ovido - Quiz & Flashcards