Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Emma - 28 augusti 2012 21:32

Tänkte bara säga godnatt, två bilder på dagens inköp, äääälskar verkligen mina nya skor :)

Av Emma - 28 augusti 2012 20:06

Nööööjd tjej :):)

Av Emma - 28 augusti 2012 17:24

Såhär en dag efter beskedet om att jag fått fast jobb kan jag fortfarande inte förstå det, helt otroligt. Det är en underbar känsla som inte går att beskriva. :)

Innan jag fick reda på det så bestämde jag mig för att om jag fick fast så skulle jag köpa nya converse och tattuera mig. Så ikväll ska jag kryssa av converse på listan (förhoppningsvis), hoppas på att hitta vita annars får det kanske bli en annan färg. Sitter iaf i bilen och är påväg till nova med mamma, jessica och olivia :)

Av Emma - 28 augusti 2012 12:03

Det godaste som finns :)

Av Emma - 28 augusti 2012 09:25

Hallååå gott folk.

imorse tog jag mig upp för löpning, kallt som satan var det men en ca 20 min löpning blev det iaf :)

Himlen var så otroligt vacker imorse, det är då man önskar att man hade systemkameran i bilen.

Ovido - Quiz & Flashcards