Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Emma - 27 augusti 2012 20:19

Lite måndagsmys :)

Av Emma - 27 augusti 2012 19:49

Sitter i soffan och kollar på MFF -Sundsvall. Både pappa och jag får spel på mff, vad fan håller dom på med egentligen? skjut på mål förbövelen!!

Ska skynda mig att duscha innan andra halvlek börjar så det är gjort sen. har sovit i lite mer än två timmar och det behövdes verkligen efter så lite sömn inatt haha :)

Hoppas ni haft en bra måndag, själv kan jag fortfarande inte fatta att jag fått fast jobb haha, tjohooo :):)

Av Emma - 27 augusti 2012 16:41

Jag älskar denna dag även om den börja otroligt segt!

Har fått fast jobb på världens bästa jobb, min nya tjänst kommer vara anläggning och det ska bli sjukt roligt att ta upp det igen även om det inte är samma typ av anläggning som jag gick i skolan :) Men det kommer iaf variera en hel del och det kommer bli så himla roligt. Tänk att jag har fått fast jobb. jag kan fortfarande inte fatta det. Tänk att jag kommer få ploga snö i vinter, att jag kan börja se mig om efter eget boende, veta att jag kommer få lön varje månad och slippa klydda med att hitta annat jobb och ja, allt. allt underlättar så otroligt mycket nu :)


Jag är så himla lycklig just nu, jag har ett fantastiskt liv och jag älskar det :)


Puss på alla er fina som höll tummarna idag   

 

Av Emma - 27 augusti 2012 14:37

Jag kan inte fatta det, helt jävla otroligt..

Av Emma - 27 augusti 2012 12:29

Jag dör inombords, är så fruktansvärt nervös. Låt det gå vägen annars vet jag inte vad jag gör alltså :(

slänger upp lite bilder på rallysopen så det blir något glatt här :)

Av Emma - 27 augusti 2012 09:14

Idag har jag bytat ut rallyklipparen mot rallysopen haha, skönt med lite omväxling :)

Av Emma - 27 augusti 2012 06:53

Godmorgon :)

Blev ingen löpning idag, har sovit typ tre timmar, hahaha orkar inte. Är så jäkla trött så det finns inte.

Startar iaf dagen såhär :)

Ovido - Quiz & Flashcards