Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Emma - 2 augusti 2012 22:37

Nu är det verkligen dags att sova.
kl ringer 05 för att jag ska hinna snooza ett tag haha. ska vara på jobb 06 och springa igen, sköönt :)

Har haft en supermysig och trevlig kväll äed Jessica och Olivia, haha det lilla livet är helt tokig men man kan inte göra annat än att älska henne :)

Godnatt på er.

En trött faster med sin prinsessa :)

Av Emma - 2 augusti 2012 12:19

Är proppmätt nu, åt thai idag och testa något nytt. Det gick att äta men mina glasnudlar med kyckling klår allt haha :)

Känner mig inte allt för trött heller så blir nog en löprunda imorgonbitti med :)

tror jag kör ett pass medel ikväll sen lite cykling och styrketräning, wuhu :)

Av Emma - 2 augusti 2012 06:27

Fyfan vad skönt, tog 24 minuter idag och vädret är så jäkla härligt :) sitter ute och väntar på att Nina ska komma, tog inga nyklar med mig ut men det går ändå :)

Äckligt svettig, men jäkligt nöjd - En dusch och sen fixa havregrynsgröt :)

Av Emma - 2 augusti 2012 05:14

Tidigt godmorgon :)

Ligger i sängen och väntar på att lillebror ska bli klar. Blir att ta med mina grejer till jobb och springa en runda, hoppas det är lika skönt som jag tänkt mig haha :)

Vi hörs senare. pusss

Ovido - Quiz & Flashcards