Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Emma - 14 augusti 2012 21:15

Dags för att lätta hjärtat lite,


På 8-9 veckor har jag inte rört en boll förutom i Åhus (som jag skrev tidigare idag).

Och idag fick jag bekräftelse på att jag inte tycker det är roligt längre och jag hatar den känslan. I 9 veckor har jag grubblat på vad jag vill och tycker men jag vet aldrig, men idag så. Nu vet jag! Och det är jobbigt att veta, att ha lirat boll i 16-17 år utan att sluta är otroligt många år, år som jag inte vill ge upp och lämna bakom mig. Men vad ska jag göra?! Jag har ingen lust alls, det är inte roligt men jag vill ändå inte ge upp det.


I vintras älskade jag att spela boll, ny klubb med nya människor, annat spel och känslan av att vara lyckligt lottad med så underbara människor runt mig som älskade boll lika mycket som jag. Men nu, en del månader senare känns allt bara skit. Ååååh jag vill inte känna såhär, jag vill inte ge upp. Men ännu en gång, vad ska jag göra?! Sluta nu? Försöka stå ut tills serien är över?! Byta klubb?! sluta efter serien? hjälp mig, vad tycker ni?!


Dags att duscha och glömma denna dagen, berömmer mig själv för en fantastisk insatts idag på träningsmatchen trots förlust med 1-3, gjorde en av mina bättre matcher. Och har som sagt inte rört en boll på 9 veckor, det är jag imponerad över!


Godnatt på er!

Av Emma - 14 augusti 2012 17:48

Inte rört en boll på 8-9 veckor om man bortser från Åhus. och jag börjar med en träningsmatch, tjuhoo träningsvärken kommer vara jävlig imorgon. Bara att tagga till.

Av Emma - 14 augusti 2012 06:48

Vilken runda det blev, tog en lite kortare och öka tempot. var lite kyligt imorse men otroligt skönt väder att springa i :)

Trött morgon..

Av Emma - 14 augusti 2012 05:19

Blllööööhh. är så fruktansvärt trött. vill hellre sova hela dagen än att behöva gå upp. Men det är bara att bita i det sura äpplet och lämna min varma säng och sköna täcke.

ha en bra tisdag mina vänner!

Ovido - Quiz & Flashcards