Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Emma - 5 augusti 2012 19:58

Var just ute och sprang 4 km, höll ett jäkla tempo (för att vara mig). Det hjälpte att ha mamma med, hon var så snäll och cykla medans jag sprang. I vanliga fall när jag börjar bli trött saktar jag ner så att jag ska orka hela vägen men nu höll jag ett bra tempo och öka hela tiden fast jag var trött och det var så jäkla gutt.


Sitter här dygnsur av svett (mysigt va?;) ).. och ska hoppa i duschen.

Kl ringer tidigt imorgon för det är löprunda 06, ska bli såå skönt :)


Ha en fortsatt bra söndag, pussssis


Svettig och nöjd:)

 

Av Emma - 5 augusti 2012 19:04

Pricken över i:et :)  


 

Av Emma - 5 augusti 2012 15:39

Lämna in min telefon idag, 3 gången på 1 år. Nästa gång den behövs lämnas in så får jag en ny. Sjukt att det är så jäkla dålig kvalite :/


Känner mig lite smått handikappad men det är skönt ändå :)

Så nu kommer bloggen bli lidande för att jag inte orkar med lånetelefonen och kommer inte kunna blogga vid mobilen heller :)


Hoppas ni haft en bra söndag, pusssis


Lägger upp en fin bild på mina fina syskon   

 

Ovido - Quiz & Flashcards