Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Emma - 15 augusti 2012 20:48

Ja det blev ju såklart att jag sket i allt, har legat i sängen hela kvällen. är nyduschad och kryptit ner igen, ska ligga här tills kl 05 imorgonbitti, sååå skönt :) Blir en löptur imorgonbitti igen sen får jag se om jag vill träna boll på kvällen.

Godnatt på er, pusss


Nyduschad, trött och sliten tjej ..  


Av Emma - 15 augusti 2012 18:33

Tur jag känner mig själv så väl, kom hem från jobb och sov en halvtimme. Vakna halv sex och passet börja kl sex. Stänger av alarmet om somnar om, vaknar 10 min innan passet börjar och tänker ''men ojdå, nu hinner jag inte'' haha asså orka, tur jag sprang imorse, det är det som är så bra med löprundan på morgonen. Skulle jag inte orka på kvällen så har jag iaf rört på mig liiite. Får se om jag styrketränar senare eller om jag bara beger mig ut på en promenad, eller så skiter jag i allt och bara soooover :)


vi får se vi får se, pusssis

Av Emma - 15 augusti 2012 12:07

Men usch, vill bara köra in klipparen i en buske och sova några timmar, är svintrött. Är imponerad över att jag ens tog mig upp imorse och sprang 20 min. ska försöka orka ta mig iväg till baspasset ikväll kl 18 sen ska jag bara sova sova och sova :)

..

Av Emma - 15 augusti 2012 05:48

Då var det dags igen :)

Ovido - Quiz & Flashcards