Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma - 20 augusti 2012 11:18

Halloooj.

Idag är en riktigt bra dag trots att jag är fruktansvärt trött. Börja min måndag med en 25 minuters löprunda, iskall dusch och sen havregrynsgröt - perfekt morgon :)

Ikväll blir det äntligen gymmet, hård styrketräning och några mils cykling, tjohoo :D

sitter just nu och chillar i klipparen, den varna att den är för varm, baaajs!! men men kan nog snart köra igen :)

Ha en braaaa dag fina ni, pusssis

Av Emma - 19 augusti 2012 19:14

Vilken helg jag haft, minst 30 grader idag och ännu varmare igår. kanonhelg med underbart väder. hade jag bara ätit en langos hade helgen varit perfekt :)


Har hängt med elin på väla idag, sen satt vi och mös vid svalövssjön :)

   

Av Emma - 19 augusti 2012 11:55

Hänger med min gullevän, tänkte bara ge er alla en stor söndagspuss :)

Puussssssiiisss

Av Emma - 19 augusti 2012 10:00

Hallå godingar :)  


Inatt har jag sovit så jäkla gott, fick ett ryck och renbädda sängen innan jag skulle sova igår haha. Renbäddad säng är nog det skönaste som finns :)


Idag vet jag inte vad som händer, så får se vad dagen har att erbjuda :)

Fint väder iaf, hade varit skönt att få lite färg :)


Pussis


Bild från igår innan vi åkte, en sliten och trött Emma :)


Av Emma - 18 augusti 2012 19:45

Haaallååå igen :)

Nu är jag hemma i skåååne. Är så arg på mig själv att jag inte tog med systemkameran så ni får lite mobilbilder. har haft en fantastisk dag med min släkt, vädret har varit med oss, över 30 grader. sååå uuunderbart :)

Av Emma - 18 augusti 2012 08:41

Hallåååå :) då var vi påväg, som vanligt gör jag allt annat än att äta frukost, haha.

Hoppas ni får en bra lördag :)
Pussss

Av Emma - 17 augusti 2012 22:22

Tänkte slänga upp ett snabbt godnatt inlägg.

Imorgon bär det av till Danmark, Knutenborgspark med nästan hela släkten. Tror detta är första gången vi gör något alla tillsammans haha, och det är inte en dag försent! Hoppas på bra väder iaf :)


Ha en fortsatt bra fredagkväll, pusssss

Av Emma - 17 augusti 2012 21:43

Nu börjar äntligen mitt fredagsmys :)

Ovido - Quiz & Flashcards