Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Emma - 30 augusti 2012 21:50

Får jag tillbaka glädjen och viljan så kommer det bli kanon, det är jag nästan säker på.

Men om det kommer det vet jag inte, ska känna efter ett tag och se, om inte var det värt att testa iaf!

Men om det kommer, då har jag ett helt nytt liv!


Godnatt på er!


 

Av Emma - 30 augusti 2012 17:51

Hallåhallå.
har precis tryckt i mig massa pannkakor, inte så smart kanske ;)

Ska strax iväg på nya äventyr, hoppas på att det ska kännas bra :)

puss

Av Emma - 30 augusti 2012 09:42

Vad är det för pissväder?

Av Emma - 30 augusti 2012 08:06

Söker en man som är snygg, omtänksam, bra humor och gillar myskvällar. Du ska vara över 1,80 under 30 år, gilla träning och är singel. Hööör av dig om du finns där ute ;)

...

Av Emma - 30 augusti 2012 05:59


 

Av Emma - 30 augusti 2012 05:50

Godmorgon :)


Ställde klockan för att jag skulle upp och springa, men när jag väl tatt mig ur sängen kände jag bara, Nej jag orkar inte. Så tog på mig mjukiskläder och ligger här i sängen och chillar istället. Ska strax köra mot jobb så jag kan sitta och äta frukost i lugn och ro och dricka en kopp varm choklad, nomnom!


Annars idag ska jag hänga med sopen, har du inget för dig kan du ju åka med mig haha ;)

Det bästa med sopen är att man hinner knappt blinka förän det är frukost/lunch eller slut för dagen.

Det sämsta är att man måste tvätta den och jag blir alltid dyngsur när jag tvättar den, hur jag än gör :s

Men men så är livet :)


Ha en fortsatt bra morgon!


    



Ovido - Quiz & Flashcards