Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Emma - 10 augusti 2012 20:26

Faaan vad gött, vilken jävla tur att min känsla var heeelt ute och cyklade :D

Vi är i OS final och det är såå jävla bra!!!


Bra jobb grabbar ''high five'' :)

Av Emma - 10 augusti 2012 18:53

Blööh, är så mätt.

Har just krängt chili corn carne, en av mina favoriträtter noomnomm :)

Sitter i soffan nu och har myst in mig i en av mina onepiecer, älskar denna haha, texten och märket lyser i mörkret:)

Kollar handbollen och hoppas verkligen Sverige vinner, men har en känsla av att dom kommer tappa i slutet. Och jag hoppas verkligen den känslan inte stämmer :)


Ha en mysig fredagkväll.


Ses vi? ;)

   

Av Emma - 10 augusti 2012 17:50

haaalooooj i luckan.


Ikväll kommer Jerre hit och då ska vi kötta Skip-boo, åååh vad jag älskar det.

Myskvällar och skip-boo haha :)


Den här helgen kommer bli så jäkla bra för imorgon är det Höörs marknad och då ska jag dit för att kränga langos, goooottt.. Sen på Söndag ska pappa och jag på äventyr :D Vi drar till Ullared och sen vidare till Borås för att heja på älskade MFF mot Elfsborg. :)


Detta är fjärde gången jag är på ullared på 3,5 månad haha, helt sinnes.


Men det kommer bli en bra helg :)


Detta är riktig lycka haha :)

 


Av Emma - 10 augusti 2012 06:18

Wuuh, tänkte bara slänga upp ett snabbt morgoninlägg :)


Blev ingen löpning idag, var så jäkla trött så kände att dom 40 minuterna extra sömn behövdes.

På fyra dagar (räknar inte idag) så har jag löpt ca 20 min tre av dagarna på morgonen och sen käkat havregrynsgröt efter samt styrketränat 45 min en kväll och har tappat 2,5 cm runt midjan. Det är ett fantastiskt resultat på fyra dagar tycker jag så nu hoppas jag verkligen att jag inser och tar mig upp minst 3 dagar i veckan och löper samt försöker träna de flesta kvällar, men denna veckan har jag haft fullt upp alla kvällar men såna veckor kommer också :)


Är nöjd och det sporrar mig inför nästa veckas löpning :)


Ha en fin fredag kära ni, pusss

Ovido - Quiz & Flashcards