Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Emma - 25 augusti 2012 22:30

Har just bäddat ner mig i sängen m   ed en kopp varm choklad.  Pappa fick en espressomaskin i födelsedagspresent av mig och mina syskon samt mamma, och den varma chokladen vi köpte till är så fruktansvärt god, kommer bli många såna koppar haha ;)


Så skriver godnatt nu, ska kolla på film sen hinna sova lite innan lillebror ringer och vill hem från Eslöv, snäll storasyster som jag är så lova jag att hämta honom :)


Godnatt på er, PUSS

 


Av Emma - 25 augusti 2012 20:11

Nervositetrn börjar smyga sig på, på måndag kl 13 ska jag ha möte med min chef. Vi skulle tydligen prata om min anställning, jag hoppas med hela mitt hjärta att jag får förlängt. Att få fast hade varit en dröm, det hade öppnat så många möjligheter. Att få stå på egna ben, vilket jag redan gör men just att ta steget att flytta hemifrån är ett stort steg för mig som trivs otroligt bra hemma.

Men att få fast verkar vara omöjligt, men att bara få fler månader gör mig otroligt glad :) hoppas bara det inte är något tråkigt besked, då går jag under jorden :(

Håll tummarna för mig :)

Av Emma - 25 augusti 2012 17:03

Såhär ser mina linnen ut, sjukt snygga och sköna :)


   

Av Emma - 25 augusti 2012 14:51

Satt ute oxh chilla med densie innan, hon är jävligt störd haha, men hur mysig som helst :)

Av Emma - 25 augusti 2012 11:09

Nu har jag hoppat upp ur sängen och är påväg till Lund men mina älskade föräldrar :) dags att göra av med lite pengar haha, vill ha likadana jeans som min tuffa mamma köpte, hoppas dom finns kvar ;)

Av Emma - 25 augusti 2012 09:33

Godmorgon på er :)

Ligger i min säng och gosar, ska ligga här tills jag inte är trött längre. Har gått på reservbatteri hela veckan så nu ska jag bli här ett tag haha :)

Igår hade jag en otroligt trevlig och rolig kväll, lyssna på gamla godingar i bilen till Malmö och hem igen, och bara vråla till musiken. hahaha. Helt underbart. :)

mys i sängen, att sova med strumpor på är så jäkla skönt haha :)

Av Emma - 25 augusti 2012 00:11

Hahaha min syster är bara för bra :)

Ovido - Quiz & Flashcards