Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Emma - 17 augusti 2012 22:22

Tänkte slänga upp ett snabbt godnatt inlägg.

Imorgon bär det av till Danmark, Knutenborgspark med nästan hela släkten. Tror detta är första gången vi gör något alla tillsammans haha, och det är inte en dag försent! Hoppas på bra väder iaf :)


Ha en fortsatt bra fredagkväll, pusssss

Av Emma - 17 augusti 2012 21:43

Nu börjar äntligen mitt fredagsmys :)

Av Emma - 17 augusti 2012 18:02

Ben and jerrys, godis, kycklingpizza och cola - min fredagkväll.

Men lite sällskap hade ju inte skadat :)


Ha en bra fredag fina ni, puss







Av Emma - 17 augusti 2012 14:37

Lite gofika idag, två säsongare slutar idag så dom bjuder på tååårta :) otroligt gott är det, mumsmums.

Av Emma - 17 augusti 2012 09:11

Godmorgon godmorgooon!
Idag är det äntligen fredag, som jag ska sova i helgen haha. Det märks att kroppen inte är riktigt van vid att gå upp så himla tidigt. Men idag skippade jag löpningen, mina benhinnor gör förjävla ont. Tror det blir ett styrkepass ikväll istället :)

Ovido - Quiz & Flashcards