Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Emma - 1 augusti 2012 21:23

Nu har jag packat till imorgon, ska vara på jobb 06. Hade tänkt testa att springa 20-25 min innan jobb och se hur det funkar, sen duschar jag där, fixar havregrynsgröt sen bara ut och jobba :) hoppas detta går bra, kommer hjälpa mig mycket i träningen.

Fick reda på att Jerre och min prinsessa kommer imorgon, så himla mycket mys :)

Men men, godnatt på er pusssss

Av Emma - 1 augusti 2012 20:56

Haha 3D filmer är ju inte min grej, tur det var en barnfilm. ducka varje gång något kom flygandes (första gången jag såg 3D film). haha. tur det inte var någon läskig film, hade fan dött då hahaha :)

Men den är helt klar sevärd, speciellt på bio med :)

BIO

Av Emma - 1 augusti 2012 19:04

Vi är redo för bio :)

Av Emma - 1 augusti 2012 06:52

Haaallååå :)

Idag kommer det nog bli en fin dag, hoppas jag. Det är den förste Augusti och vi har haft EN veckas sommar, sååå jävla tråkigt. Men förhoppningsvis får vi en fin höst (eller sen sommar) :)

Ovido - Quiz & Flashcards