Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Emma - 8 augusti 2012 21:33

Hooooj :)


Har precis duschat så nu blir det sängen, ska försöka ta mig upp och löpa imorgon (hoppas på okej väder).

Sen på kvällen blir det att se Danne Stråhed i Trollsjön i Eslöv med min fina familj, Jerre och Olivia samt Elin. Så det innebär att jag missar en träning till :/ Men va fan, det får gå ändå :)


Godnatt på er, pusss

Av Emma - 8 augusti 2012 19:29

Halloj på er :)


Imorse när klockan ringde hörde jag hur det blåste ute, ställde om klockan och skippade löpningen haha. Vem fan vill springa när det blåser liksom? ;)


Idag har jag frusit röven av mig på klipparen. Min klippare med hytt har blivit hämtad för den ska in på service och då fick jag en låneklippare UTAN hytt. Fattar ni hur jävligt det är?! Idag har det stormat och regnat på mig. Jag hade på mig min feta vinterjacka, kängor, vantar, mössa och halsduk i Augusti - Det är inte okej någonstans! haha


Mitt vrålåk ;)


Orange michelinkvinna ;) kallt som satan var det iaf.

   

Ovido - Quiz & Flashcards