Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Emma - 22 augusti 2012 21:00

Jaha då kom dagen, dagen jag lägger handskarna och skorna på hyllan. För 3 årsen förlora hardeberga med stora siffror, den dagen gav jag mig själv ett löfte, skulle jag släppa in oaceptabelt många mål igen skulle jag sluta spela boll. Idag har jag skämts i 75 minuter på plan för efter 25 min la vi under med 5-0. Aldrig i mitt liv att jag vill känna såhär igen.Och ni får tycka precis vad ni vill för just nu skiter jag i vilket.Tack och hej!

Av Emma - 22 augusti 2012 15:55

Har precis bäddat ner mig i sängen, magen är mätt och väskan är packad bara sömn som fattas och det ska jag lösa nu :)

Håll tummarna för mig ikväll.

Av Emma - 22 augusti 2012 12:39

Hallå på er :)

Idag är jag tröttare än tröttheten själv. har kastat i mig maten på både frukosten och luchen sen vilat 20 min båda gångerna, otroligt skönt.

ska skynda mig hem med så jag hinner få sömn innan matchen. Har enormt mycket träningsvärk i magen, bajs dag helt enkelt...

hoppas ni har en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards