Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma - 30 augusti 2012 05:50

Godmorgon :)


Ställde klockan för att jag skulle upp och springa, men när jag väl tatt mig ur sängen kände jag bara, Nej jag orkar inte. Så tog på mig mjukiskläder och ligger här i sängen och chillar istället. Ska strax köra mot jobb så jag kan sitta och äta frukost i lugn och ro och dricka en kopp varm choklad, nomnom!


Annars idag ska jag hänga med sopen, har du inget för dig kan du ju åka med mig haha ;)

Det bästa med sopen är att man hinner knappt blinka förän det är frukost/lunch eller slut för dagen.

Det sämsta är att man måste tvätta den och jag blir alltid dyngsur när jag tvättar den, hur jag än gör :s

Men men så är livet :)


Ha en fortsatt bra morgon!


    



Av Emma - 29 augusti 2012 19:48

Nuuu är jag mätt och belåten, har krypit ner i sängen. såhär tidigt undrar ni? Jo men det bästa som finns är att krypa ner och vara otroligt trött, kolla på tv och bara somna in. jag äääälskar det :)

Goooodnatt, pussssis

Lite bilder från dagen, lite småtight vid min sop och klippare haha ;)

Av Emma - 29 augusti 2012 19:09

Som jag själv misstänkte tog jag mig aldrig iväg till gymmet, gick ut och sprang för fulla livet i ca 20 min - bättre än inget! är riktigt sliten idag så det ska bli skönt med en tidig kväll. Har jag precis duschat och lillebror bjuder på pizza, gootttt!!


Ha en skön onsdagskväll :)


bjuder på en oldie, pussss


 

Av Emma - 29 augusti 2012 17:22

Hallå hallå :)

Ska strax iväg och träna, ett baspass eller styrketräning eller både och? det är frågan. Kan inte ha träningsvärk imorgon för då måste jag vara fit for fight, ett stort steg ska prövas för att få en bättre känsla för det jag vill brinna för igen. Mer om det en annan gång ;)

Hoppas ni haft en bra dag, min har varit rörig med möten och skit till höger och vänster. Känns som att jag inte gjort ett dugg idag. :/

Av Emma - 28 augusti 2012 21:32

Tänkte bara säga godnatt, två bilder på dagens inköp, äääälskar verkligen mina nya skor :)

Av Emma - 28 augusti 2012 20:06

Nööööjd tjej :):)

Av Emma - 28 augusti 2012 17:24

Såhär en dag efter beskedet om att jag fått fast jobb kan jag fortfarande inte förstå det, helt otroligt. Det är en underbar känsla som inte går att beskriva. :)

Innan jag fick reda på det så bestämde jag mig för att om jag fick fast så skulle jag köpa nya converse och tattuera mig. Så ikväll ska jag kryssa av converse på listan (förhoppningsvis), hoppas på att hitta vita annars får det kanske bli en annan färg. Sitter iaf i bilen och är påväg till nova med mamma, jessica och olivia :)

Av Emma - 28 augusti 2012 12:03

Det godaste som finns :)

Ovido - Quiz & Flashcards