Direktlänk till inlägg 20 april 2010

DANSKA

Av Emma - 20 april 2010 13:40

Nu sitter jag och har Danska. Helt okej faktiskt.

Men skönt att det bara är 2,5 vecka kvar för mig i skolan. Så jävla härligt!!  Det här året har verkligen sprungit iväg. Jag längtar verkligen till studentem den 11 Juni :) Åhhh underbart :D:D


Vi är snart klara med UF dessutom, otroligt skönt. Nästa vecka läggs det ner och jag är jävligt glad över det med, woho!!


Ikväll ska jag testa att träna, hoppas att det är okej för min rygg.

Men det återstår att se.


Hoppas ni har en bra dag i skolan/jobbet :)


      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards