Alla inlägg under augusti 2010

Av Emma - 5 augusti 2010 10:21

Igår åkte jag till Elin därför blev det inte mer inlägg:)

Jag var ute och jogga/sprnag med Elins syster och Elin cykla.

Kan ni tänka er? Jag rörde på mig frivilligt, hähä :)

Helt ärligt var det riktigt skönt, så ska nog göra det oftare, fast det är roligare med sällskap :) Men under tiden var Elin och jag jääävligt envisa om att vi skulle vända för annars kom åskan närmare med Emelie insisterade såklart. Efter många om och men jogga jag hela rundan ändå men var livrädd.


Och när vi joggat runt allt och var påväg tillbaka hade vi åskan över oss, det mullra och fy fan vad det blixtra och jag har nog aldrig varit med om så stora regndroppar när jag varit utomhus. Isch. Men som tur var var Elins mamma så snäll och hämta mig på vägen haha :D Elin fick cykla hem och Emelie fortsatte jogga, duktig som hon är :) Men jag fatta inte hur hon våga. :)


Nu är jag hemma och är irriterad på traktorer. Vad fan ska dem ute och göra?


Idag ska jag försöka träna, om jag inte är för trött. För som det är just nu kan jag inte se klart, så trött är jag!! Ska hämta sten, lägga sten och åka till tippen med mor samt handla fiskmat. Usch mycket grejer :)


Vad ska ni göra idag? :)

Av Emma - 4 augusti 2010 15:06

Nu fick jag in en bild på dammen, hähä.

  Ena delen av dammen :)


   Såhär ser den ut nu :)


Av Emma - 4 augusti 2010 14:26

Jag är på bra humör idag men otroligt trött.

Var uppe klockan tio i 9 idag så sov inte jättelänge.

Känner redan hur ögonen trillar ihop.


Var som sagt och hämta sten med mor igår och idag har jag lagt alla sten, blev lite mer än halva dammen. Riktigt fin fint blev det:)

Tänkte ladda upp bild. Hoppas att det går bara.


Vilket det INTE gör!!! :@

Av Emma - 4 augusti 2010 09:41

Vilken underbar morgon.

Alla som känner mig vet att jag är värsta bloggnörden.

Läser typ 30 bloggar om dagen hahah :D


Men iaf, för ett tagsen var Kissie och Jackie på en resa i Gran Canaria med mondoblog. Och dem två är rätt så mycket ovänner, bråkar och har sig. Resan blev filmad och har först nu kommit ut med några klipp. OCH GISSA OM JAG ÄR SKITGLAD??!?!?! :D:D


Avsnitt 1

http://www.youtube.com/watch?v=EnCWKGjLJjA


Avsnitt 2

http://www.youtube.com/watch?v=cMM5cnALPt4


Avsnitt 3

http://www.youtube.com/watch?v=R2HTjKnDeWk


Lycklig lycklig :D:D

Av Emma - 3 augusti 2010 23:04

Håller på att rensa datorn, vilket behövs.

Har massa skolarbeten och skit på den.

Men det sa bort, ingen mer skola för mig.

UNDERBART!!


Såg på Paows blogg att hon hade ätit tacobar så jag sa till pappa att jag fixar maten imorgon, hähä. Ska fixa hemmagjort tacobuffe eller något. Samma grejer som tacos bara att jag ska ha tallriken full med natchos istället för att ha allt i ett bröd :) MUMS.


Nu ska jag fortsätta ''städa'' datorn, hähä.


Puss och Godnatt

Av Emma - 3 augusti 2010 19:55

Nej nu får jag nog resa mig upp från soffan och gå ut och städa min bil och farmors bil. Farmor är i Norge denna veckan så undra hon om jag kunde dammsuga hennes bil och självklart kan jag göra det. hähä.


Tim spelar dator eller wii, vet inte vilket för han skriker lika mycket till båda grejerna haha :D Så jag ska nog röra på mig men vi hörs kanske ikväll igen:)


( Jag vill väldigt gärna lägga in bilder men skiten funkar inte, vet inte varför heller? )

Av Emma - 3 augusti 2010 17:14

Jag skojar inte, från att jag vakna så har jag varit så jäkla trött.

Jag höll på att somna i gungan på lekplatsen med Tim.

Och nu efter maten la jag mig o soffan, fy fan alltså.


Jag ska passa Tim nu ikväll så blir ingen träning för mig.

Behöver dessutom vila eller sova. Men ska försöka vara vaken någon timme till så kanske jag är piggare imorgon och kommer upp tidigare.

Ha så roligt på träningen idag tjejer, tyvärr får ni nöja er med en målvakt!


Nej nu ska jag starta tvn och kolla tv lite sen ska jag se om jag orkar göra något. Tim kanske vill dammsuga min bil, hähä :D

Annars får jag göra det själv :)


Ha en trevlig kväll :)

Av Emma - 3 augusti 2010 13:03

Hähä lyckades övertala Tim att ändå följa med.

Jag är grym och är duktig på att muta med massa saker.

Idag blev han mutad med leksak och glass haha :D

Är det tråkigt att vara själv? Japp!!


Hahaha jag skrev ju tidigare att jag skulle äta Billyspizza så när den var klar var pappret så himla varmt att jag la det i vasken sålänge. Haha så säger mor:

- Emma, det som ligger i vasken går inte att spola ut

- vadå undrar jag?

- Ja, pappret som du lagt i vasken går inte att spola ut.


HAHAHAHAH :D:D


Ovido - Quiz & Flashcards