Alla inlägg under september 2012

Av Emma - 10 september 2012 13:39

Tjaaa.

Kom just hem från gymmet, gött att köra ett styrkepass, lalala.

Längtar till ikväll då det ska skakas som aldrig förr haha. Boka cirkelfys på ondag med så nu är alla veckans dagar bokade med träning, göötttt!! :)


Lite käk i magen sen ska jag ut och klippa gräset, om jag inte somnar här i sängen haha :)


Jo men tjena, denna magen kunde jag ju fått typ.. nu!

 


Av Emma - 10 september 2012 10:51

Godmorgon, eller snart middag välj själv haha :)

Idag är det ju perfekt väder för att vara ledig, wuhoo :)


Ska ta mitt pick och pack och åka till Eslöv när posten kommit, hoppas på att min tjocktröja kommer och vill jag inte ha den så kan jag likabra lämna tillbaka den direkt hehehe :) Men väl i Eslöv blir det ett styrkepass. Sen får jag hem och kanske klippa gräset. (hoppas på att mamma inte läser detta inlägg ifall jag inte har orkat klippa på..) haha.


Sen ikväll ska jag in till Eslöv igen och skaka rumpa, har längtat efter det passet länge nu. Hoppas hon gjort ett nytt, det förra var ganska tråkigt men man svettades som fan så det var ju bra men ändå :p


Hoppas ni har en bra måndag änsålänge :)


Pusssis


 


Av Emma - 9 september 2012 21:02

Kom på att jag är ledig imorgon, skönt skönt och åter jävligt skönt!

Ska kötta ett styrkepass på förmiddagen på gymmet sen på kvällen ska jag dit och skaka rumpa, kommer bli en riktigt bra träningsdag imorgon and i like it!! :)


Kommer inte orka blogga mer så säger gooodnatt nu, pussssis

Av Emma - 9 september 2012 20:20

Hojhoj!

Har haft den slappaste dagen någonsin idag, gööttt!!

Har varit så himla mysigt och roligt att ha Olivia här dessa två dagar, hoppas på att det kommer fler såna dagar :) Hon är helskön alltså haha.


Nu ikväll har jag varit och firat min kusins födelsedag och dom bjöd på ubergod chili corn carne, en av mina absoluta favoriträtter. gottgott!!!


Kommer lite bilder som jag tog i fredags när jag hade tråkigt, hahaha märks kanske? inte en ända seriös bild och jag älskar det hahaha :p

               



Av Emma - 9 september 2012 13:28

Hallå på er.
Idag har jag haft den segaste dagen på väldigt länge och det är underbart. Blev väckt av att olivia kom inspringandes i rummet, lilla sötnosen :) sen har vi myst i sängen och kollat på tv, sen somna jag om igen och nu sitter i soffan och äter glass och choklad, stackars mamma Jessica som garanterat får lite bajsblöjer ikväll kanske hahaha ;)

 

Av Emma - 8 september 2012 21:59

Ligger i sängen och kollar på Dear John, har sett den några gånger innan och den är riktigt jäkla bra! Det störiga just nu är reklamen men lär ändå somna snart, är helt slut efter matchen och har ont i mina lår. Får se om jag tar mig iväg på passet imorgon kl 18 eller om jag kör en runda i gymmet under förmiddagen :)


Ha en fortsatt trevlig kvälll, godnatt Puss

Av Emma - 8 september 2012 18:28

Var är Olivia?!

 

Tittuuuuut!!

 


Ser ni vad hon sitter på?! Jo min dator haha. Kom in på mitt rum, hoppa upp i sängen och tog datorn ifrån mig. Stängde locket och satte sig på den hahah, goa unge :)


Av Emma - 8 september 2012 17:58

Lite mys med min tjej, galen är hon idag haha. Kommer en film sen på henne :)


 

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards