Alla inlägg den 8 september 2012

Av Emma - 8 september 2012 21:59

Ligger i sängen och kollar på Dear John, har sett den några gånger innan och den är riktigt jäkla bra! Det störiga just nu är reklamen men lär ändå somna snart, är helt slut efter matchen och har ont i mina lår. Får se om jag tar mig iväg på passet imorgon kl 18 eller om jag kör en runda i gymmet under förmiddagen :)


Ha en fortsatt trevlig kvälll, godnatt Puss

Av Emma - 8 september 2012 18:28

Var är Olivia?!

 

Tittuuuuut!!

 


Ser ni vad hon sitter på?! Jo min dator haha. Kom in på mitt rum, hoppa upp i sängen och tog datorn ifrån mig. Stängde locket och satte sig på den hahah, goa unge :)


Av Emma - 8 september 2012 17:58

Lite mys med min tjej, galen är hon idag haha. Kommer en film sen på henne :)


 

Av Emma - 8 september 2012 17:29

Precis vad jag behöver :)

1-0

Av Emma - 8 september 2012 16:19

Vi vann med 1-0 mot Onslunda, vilket var väldigt skönt. Behöver alla poäng vi kan få ihop nu i slutet av serien. 3 matcher kvar nu! Jag tycker jag gör en väldigt bra match, och äntligen får jag hålla nollan, det känns riktigt skönt!


Har bytat om till myskläder och krypit ner i sängen. Väntar på att min familj ska komma med pizza till mig haha. Dom har varit i Helsingborg med en del av släkten på pannkaksladan och jag hade mer än gärna åkt dit. Tänk att få äta pannkaksbuffe, mumsmums. Jag måste iaf ta mig dit väldigt snart :)


Hoppas ni haft en bra lördag änsålänge och får en fortsatt bra lördagkväll :)

Och brudar, ha en asrolig kväll nu!



Av Emma - 8 september 2012 12:04

Halloooj i stugan :)

Jag hatar verkligen vädret, jag hatar att spela fotboll i detta väder och jag hatar att jag är målvakt när det är sånt här väder! Så nu har jag fått sagt det med, ni fattar att jag har match idag då va?! hahaha..


Min stora tjej är här idag, ska sova över tills imorgon så det kommer bli massor med mys hela kvällen :)

Finns det något bättre uppladdningssätt än denna huliganene?! tror knappast det hahaha :) Hon älskar min pilatesboll, kan roa henne med den hur länge som helst hahaha :)

 



Av Emma - 8 september 2012 01:38

Ligger och kollar på tv11, programmet heter "världens kanske sämsta pojkvän" eller nått sånt. Helt otroligt vilka jävla as det finns alltså. Jag förstår mig verkligen inte på otrohet alltså. Att man kan gå i säng med någon och sen låtsas som ingenting har hänt för sin partner. åååh blir så jävla arg, tycker så jäkla synd om tjejerna i programmet, all den skit dom får ta förtjänar ingen.

Ovido - Quiz & Flashcards