Alla inlägg under september 2012

Av Emma - 15 september 2012 12:13

Haha känns bra detta, köttar en timmes medel och sen åker iväg och handlar bara skit haha men men, det är lördag och då är det okej
Dessutom kommer min stora tjej idag och har man en massa gott är man hennes bästa polare haha :)

Av Emma - 15 september 2012 10:52

Nya träningskläderna på, dags att kötta ett pass medel :)

Av Emma - 15 september 2012 03:15

Och ni undrar vad jag gör uppe nu? jo jag kom precis hem, har haft en grymt rolig och trevlig fredagkväll med lilla Jerre, garvat som fan vilket har varit fruktansvärt roligt :)

Nu ska jag sooova så godnatt med er.

Av Emma - 14 september 2012 20:53

Hejhejhej.
har haft en lång och seg dag i ösregn men nu har jag det väldigt bra. ligger i jessicas soffa och käkar pizza. hade med mig ostbågar och choklad. perfekt fredag med andra ord. köpte även sandwichglass, goootttt.

rörigt och tråkigt inlägg men orkar inte haha. ha en bra fredag :)

Helgpuss från mig och min systerson:)

Av Emma - 14 september 2012 06:24

Onepiece :)

Av Emma - 13 september 2012 21:39

Hallojsan.

Just nu är jag lite lack igen haha.

När det förengångsskull var lite målvaktsövningar, tro fan att jag stukar tumjäveln TVÅ gånger. ja men kul. bajs!

Ligger här i sängen och har asont, som tur är rattar jag klipparen med vänsterhanden och inte höger.

Orkar inte skriva, är så jäkla trött.

Godnatt

Av Emma - 13 september 2012 09:30

Hallå hallå :)

Dagen börja inte så bra, var så jäkla trött imorse så jag tog mig upp precis. Men väl på jobb blev det bättre, papperna för anställningen är påskrivna och jag är lycklig. Framtiden är säkrad nu och det känns så himla underbart. Jag har världens bästa jobb och jag älskar det.

ha en bra dag gott folk :)

Av Emma - 12 september 2012 22:00

Ligger här i sängen helt död, är trött som bara den.

Blev ju styrketräning och en pw med pappsen på 30 min, gött!

Fotboll imorgon tror jag sen på fredag får det nog bli vila, kötta ett pass på lördag på gymmet sen är det match söndag. Gött att komma igång ordentligt med träningen igen :)


Och tråkig har jag varit idag, inte en enda bild har kommit upp men ni får överleva :)


Nu ska jag iaf sova, godnatt!

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards