Alla inlägg den 17 september 2012

Av Emma - 17 september 2012 19:39

Glömde skriva att stiftelsens låt, vart jag än går är nog den bästa låten på länge. Och den är ännu bättre när man är ute och går, wuhooo :):)

Av Emma - 17 september 2012 19:37

Är ute och går nu, skönt väder och jag önskar att jag var frisk. Hade sett framemot ikväll, kötta ett core pass och gymmet men nu får jag gå istället. Det är så jävla irriterande. Tränade 6/7 dagar förra veckan och är verkligen peppad för att träna hårt men blllöööh. Hoppas det är bättre imorgon :)

Av Emma - 17 september 2012 09:08

Lite frulle nu, tror min hals dör snart. satan vad ont det gör. hoppas min goda varma choklad kan fixa till den :)

Av Emma - 17 september 2012 08:04

Men hallå!Idag är jag jävligt deprimerad. vaknar upp med snorig näsa, halsont, ögonen rinner och alldeles trött. fy säger jag bara. blir trött på min kropp, har äntligen hittat en bra balans mellan jobb, träning och sömn. så blir jag sjuk!!! grrr. Hoppas iaf på att det är bättre till ikväll, ska kötta core isåfall! Orkar inte att börja om på nytt igen. Ha en bra måndag, puss

Ovido - Quiz & Flashcards