Alla inlägg den 16 september 2012

Av Emma - 16 september 2012 21:32

Wuhoooo, 3 härliga poäng och en nolla fick jag med mig hem från Hammenhög :)

Även en stukad tumme men det var det värt.


Gjorde en kanonräddning i slutet, blev lite chockad över mig själv, men det är ett tecken på att jag kan sååå mycket mer än vad jag tror. Bara att kötta vidare och fortsätta att tro på mig själv så ska även jag bli bättre :)

Och brudar, jävligt bra slit på planen idag!!


Nu ska jag sooova, godnatt!

Puss

Av Emma - 16 september 2012 09:32

Hej!

Inte ännu en match som ska spelad i sånt här pissigt väder?! ööööhhh!!

Iaf, idag står hammenhög på shemat, i Hammenhög. Ja skjut mig långsamt - så känner jag just nu!

Vem fan lägger en match kl 17 nere i Hammenhög en SÖNDAG? Det hade varit lika illa om det varit hemmamatch med, men nu är det fan en timmes körning både dit och hem, blääää!!


Ja idag är det ingen bra dag känner jag!

Ovido - Quiz & Flashcards