Alla inlägg den 7 september 2012

Av Emma - 7 september 2012 21:55

Jag som inte skulle handla något mer denna månaden, tji fick jag!

Shoppa loss på Gina Tricot, har börjat gilla dom igen. Himla snygga kläder har dom, innan var det alltid Cubus men deras kläder har blivit så himla tråkiga :)


Blev en skjorta, en blus och ett par nya jeans. Hatar att köpa nya jeans, får alltid köpa en-två storlekar större för att röven ska få plats och då blir dom asstora i midjan. Som dom jag köpte idag, men skitsnygga är dom så får leva med skärp i dom :)


       

Av Emma - 7 september 2012 18:09

Hallå hallå :)
Är påväg till Lund med lillebror och Rille. Hoppas ni får en bra kvääälll :)


Av Emma - 7 september 2012 16:22

Hallåå i stugan :)

Har haft en riktigt lugn och skön dag. Har tvättat lite, dammsugat huset och plockat undan på mitt rum.

Pappa och jag ska väl snart fixa maten, eller pappa och jag hejar på ;) hahaha.


Ikväll vet jag inte vad som händer, funderar på att bomba mig själv med godis men är inte sugen på något och det är så jäkla tråkigt hahaha :p


   

Av Emma - 7 september 2012 10:04

Godmorgon fina ni :)

Idag har jag lite ont i framsida lår men det är gött, går väl över :) Trodde jag skulle kunna ta mig en rejäl sovmorgon men icke sa nicke. Vakna av att hela min säng vibrera vid halv 6 då min syster gick loss på fb. Sen somna jag om och vakna tio i 8 och kunde inte somna om mer. Starta en film på datorn, kvarteret skatan reser till Laholm. hahah så jävla dålig, men jag älskar Johan Glans :)


Idag så händer det väl inte så mycket, ska försöka tvätta mina arbetsbyxor. Får väl ringa till pappsen och få rätt på tvättmaskinen, hatar att när jag väl lärt mig hur den fungerar så pajar den så nu är det en ny som inte alls är som den gamla. Och nu är där så mycket man kan välja på så det är lite förvirrat hahaha :)


Det är iaf riktigt skönt att vara ledig :)

Ovido - Quiz & Flashcards