Alla inlägg den 15 september 2012

Av Emma - 15 september 2012 21:45

Ligger i sängen och kollar på hästhoppning, det är rogivande att titta på haha.

Och Roffe är i omhoppning, wuhuu hejaheja :)


Är hungrig och var är lillebror som är mitt matbud? Jo iväg och spela datorn, piss.

Får käka lite ostbågar och dricka mig mätt på cola istället haha ;)


Hoppas ni har en bra lööördag :)

Puss

Av Emma - 15 september 2012 20:01

Nej nu får jag snart nog, tänker sluta bry mig!

Det är alltid på alla andras villkor och jag är så jävla dum i huvudet som är så jävla snäll och går med på allt.

Men nu är det slut med det, nu får ni klara er själva, PUNKT.

Av Emma - 15 september 2012 19:03

Hojhoj

Ligger i sängen och chillar, har smetat på en ansiktsmask nu haha.

Softaste lördagen på länge och jag älskar det. Det ända vettiga jag gjort idag är tränat och hängt med tjejen min :)

Min kropp mår bra av detta, efter att köra 200 % i veckorna så är helgerna så härliga när inget händer.


Har fått fruktansvärt ont i min fot när jag springer, kunde knappt springa på medel passet och busa runder här hemma med Olivia gick knappt, hoppas den är okej till imorgon annars är det jävligt surt, Vet inte vad som hänt för igår var det inget konstigt :s


Charmig va? speciellt när en del torkat med hahaha :p

 

Av Emma - 15 september 2012 14:25

Undra om Olivia har beslutsångest?! bättre att ta lite av varje ;)

Av Emma - 15 september 2012 12:13

Haha känns bra detta, köttar en timmes medel och sen åker iväg och handlar bara skit haha men men, det är lördag och då är det okej
Dessutom kommer min stora tjej idag och har man en massa gott är man hennes bästa polare haha :)

Av Emma - 15 september 2012 10:52

Nya träningskläderna på, dags att kötta ett pass medel :)

Av Emma - 15 september 2012 03:15

Och ni undrar vad jag gör uppe nu? jo jag kom precis hem, har haft en grymt rolig och trevlig fredagkväll med lilla Jerre, garvat som fan vilket har varit fruktansvärt roligt :)

Nu ska jag sooova så godnatt med er.

Ovido - Quiz & Flashcards