Alla inlägg den 12 september 2012

Av Emma - 12 september 2012 22:00

Ligger här i sängen helt död, är trött som bara den.

Blev ju styrketräning och en pw med pappsen på 30 min, gött!

Fotboll imorgon tror jag sen på fredag får det nog bli vila, kötta ett pass på lördag på gymmet sen är det match söndag. Gött att komma igång ordentligt med träningen igen :)


Och tråkig har jag varit idag, inte en enda bild har kommit upp men ni får överleva :)


Nu ska jag iaf sova, godnatt!

Av Emma - 12 september 2012 19:19

Jag är lack som fan nu alltså.

Mamma och jag kom tio i till gymmet och tydligen så har dom börjat släppa biljetterna kvart i. (om man bokat).

Så vi var väl en 6-7 st som var jävligt besvikna och som var taggade inför detta pass. Även några hade varit där tidigare än kvart i men det var så lång kö så dom hann inte fram till kvart i så deras biljetter släpptes ju också. Väldigt dåligt kan jag tycka! Fick snällt gå in i gymmet och kötta istället. Jävligt otaggad eftersom jag ställt mig in på annat men men.

Har bokat nästa onsdag nu så kommer fan vara där halv haha.


Nu ska jag ut på en promenad med pappa, göttgött!!

Av Emma - 12 september 2012 17:27

Nu ska jag iväg och träna cirkelfys, göttt.. Mina ljumskar mår ännu sämre än imorse men får köra på så gott det går :) Min prinsessa är sjuk så Jerre får skippa träningen, men  lura med  mamma istället haha. hejaheja.


Vi hörs ikväll!

PUSS

Av Emma - 12 september 2012 09:33

Godmorgon solstrålar :)
idag mår inte mina ljumskar så jättebra men det får gå ändå för ikväll ska jag och Jerre kötta cirkelfys, wuhio :) ska bli grymt roligt.

Imorse blev det ingen löpning, vilket var jäkligt skönt :)

Ha en bra onsdag gott folk!

Ovido - Quiz & Flashcards