Alla inlägg den 6 september 2012

Av Emma - 6 september 2012 21:45

Fantastiskt, jag är nöjd.

Idag kändes det precis som det ska känns, har jag börjat hitta tillbaka tro? Mjo, snart så. Men vi får se, ska inte kasta mig in i något som jag inte är helt hundra på, tiden får utvisa vad jag vill göra! Ska bara avsluta det jag har påbörjat, några veckor kvar sen får vi se vad som händer! :)


Ska hoppa i duschen och sen njuta av semester, godnatt på er, Pussis

Av Emma - 6 september 2012 17:52

Jaha då var det snart dags igen, ska strax köra och testa ännu en gång.

Hoppas på att det går lika bra idag som sist, fast ännu bättre från min sida. Känner trötthet i låren sedan cirkelfysen igår så hoppas det försvinner efter lite uppvärmning :)


Ha en bra kväll fina ni, pusssis


hahahahhaha alltså bilden. hur jävla tjock och lång kan en tunga bli egentligen?! HAHAHAHAH charmig bild ;)

 

Av Emma - 6 september 2012 14:56

Helgpuss från mig, ska njuta så himla mycket medans ni andra jobbar, heheheh ;)


 

Av Emma - 6 september 2012 13:45

Blir tokig på bloggplatsens app, nästan alla bilder blir helt cp, som bilden nedanför. aaaahh!! men men, ni ser iaf vad där är på bilderna även om det är sjukt jävla irriterande! :/

Av Emma - 6 september 2012 12:28

Hallå hallå :)
Tänktr bara slänga in ett snabbt inlägg, har heelg nu ända fram till tisdag morgon, ska bli såå skönt! Ska göra så lite som möjligt dessa dagar och vila upp mig ordentligt :)

Var precis i stan med lillbror, han är söt som bjuder på lunch - kycklingbaguette :) så sitter i soffan och kollar på i rymden finns inga känslor, den är så jävla roligt alltså haha :)

Ovido - Quiz & Flashcards