Alla inlägg den 10 september 2012

Av Emma - 10 september 2012 21:22

Sitter här svettig och lökig efter kvällens pass.

Det var tyvärr inte alls lika roligt som innan (hon har gjort ett nytt pass). Så jag kommer strunta i dans fuegon och köra core som är passet innan. Brukar vara bombat med folk där men det är något jag får leva med helt enkelt.


Nu ska jag hoppa i duschen, sen käka lite mat och sen sooova.

Jobb imorgon som sagt, blir en löprunda på morgonen om jag orkar, vilket jag hoppas haha :)


Godnatt med er, pussis


härlig svettring vid halsen/bröstet va? hahaha

 


Av Emma - 10 september 2012 18:23

Är helt slut idag, har sovit halva dagen känns det som. ligger och vilar nu inför passet ikväll, ska bli riktigt roligt :)

imorgon är det dags för jobb igen, ska bli skönt att få mina morgonlöprudor tillbaka hehe. och att få köra min lilla klippare ;)

Av Emma - 10 september 2012 14:20

Jag är nästan där va? hahahah ellooor inte

Har ni några grymma tips på bra magövningar kan ni ju slänga iväg en kommentar :)

   


Av Emma - 10 september 2012 13:39

Tjaaa.

Kom just hem från gymmet, gött att köra ett styrkepass, lalala.

Längtar till ikväll då det ska skakas som aldrig förr haha. Boka cirkelfys på ondag med så nu är alla veckans dagar bokade med träning, göötttt!! :)


Lite käk i magen sen ska jag ut och klippa gräset, om jag inte somnar här i sängen haha :)


Jo men tjena, denna magen kunde jag ju fått typ.. nu!

 


Av Emma - 10 september 2012 10:51

Godmorgon, eller snart middag välj själv haha :)

Idag är det ju perfekt väder för att vara ledig, wuhoo :)


Ska ta mitt pick och pack och åka till Eslöv när posten kommit, hoppas på att min tjocktröja kommer och vill jag inte ha den så kan jag likabra lämna tillbaka den direkt hehehe :) Men väl i Eslöv blir det ett styrkepass. Sen får jag hem och kanske klippa gräset. (hoppas på att mamma inte läser detta inlägg ifall jag inte har orkat klippa på..) haha.


Sen ikväll ska jag in till Eslöv igen och skaka rumpa, har längtat efter det passet länge nu. Hoppas hon gjort ett nytt, det förra var ganska tråkigt men man svettades som fan så det var ju bra men ändå :p


Hoppas ni har en bra måndag änsålänge :)


Pusssis


 


Ovido - Quiz & Flashcards