Alla inlägg den 24 september 2012

Av Emma - 24 september 2012 21:57

Phy vilken kväll.
Körde ett pass core, gick in i gymmet och körde på crossen 30 min. Vet inte vad jag fick igång för program men fick kötta på alla jävla nivåer, och när jag hade crossat i 20 min ungefär hamna den på nivå 20 (det trögaste) och fyfaaan vad mina ben fick mjölksyra. Men kämpa på så det gick bra. Efter det tog jag en "lugn" promenad på bandet i 10 min.

Skönt att kunna kötta igen, känns att förkylningen är kvar men det är iaf bättre :)

Nu ska jag fortsätta kolla på HIF-MFF. Hoppas Malmö kan få in en boll snart :)

Av Emma - 24 september 2012 17:48

Har precis bokat resa till Stockholm, v 46 bär det av till min fina syster och hennes man :)

Och det bästa av allt är, tyst kupe, inga byten, x2000 tur och retur - 553 kr. haha jag är jävligt nöjd! :)

Helt otroligt att det kunde bli så billigt men som sagt, det gör inte mig ett jäkla dugg.

Hoppas det inte är någon snö då, så jag går miste om plogning ;) Kanske kan rycka in i Stockholm någonstans? haha ;)


Nu ska jag snart iväg och träna och sen ladda upp för HIF-MFF, heeeejaaa maaalmööööö!!


Min systers man, min syster och jag på deras bröllop i somras :)

 

Av Emma - 24 september 2012 09:48

Undra om alla jävla djur är efter mig nu efter händelsen igårkväll?! Körde på ett stakars rådjur :/ och idag såg jag två feta vildsvin, blöh. Hoppas att min bil inte har förstora skador iaf, känner inte för att bli ruinerad just nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards