Alla inlägg den 3 september 2012

Av Emma - 3 september 2012 21:56

Skulle behöva sova i ett år, går på reservbatterier, orkar snart inte mer!

Hoppas på att kunna vara ledig torsdag-måndag denna vecka och bara ta igen sömn.

Behöver det, helt sinnes.


Godnatt.

Av Emma - 3 september 2012 18:53

Nyklippt och nyfärgad, är så himla nöjd! Det känns inte som mitt hår, lent och underbart. Emelie är verkligen bäst, tack fina du :)

Av Emma - 3 september 2012 16:28

Äntligen är denna sega dag över.
har stannat till på preem och köpt lite mat så jag slipper sitta vrålhungrig medans jag ska bli fin i håret :)

Hoppas ni haft en bra måndag :)

Av Emma - 3 september 2012 09:20

Hallå på er denna måndag :)

Är otroligt seg idag men bara att bita ihop, efter jobb ska jag åka till Löberöd och bli fin i håret - på tiden!!

Sen om jag hinner blir det att skaka rumpa ikväll, alla pass är tillbaka nu och det ska bli så himla skönt :)

Ha en bra måndag :)
puss

Ovido - Quiz & Flashcards