Alla inlägg under september 2012

Av Emma - 5 september 2012 05:45

Godmorgon på er :)


Ligger och chillar i sängen, hade tänkt springa men min häl känns inte helt ok. Så den får vila tills ikväll då det är första cirkelpasset på gymmet, hoppas på att det ska bli roligt, kommer garanterat vara asmycket folk men ska bli kul att testa iaf. Lär säkert inte kunna gå imorgon så jag måste verkligen stretcha som fan idag så jag kan fungera någerlunda okej imorgon hahah :) Blir att testa framtiden igen då, så vi får väl se :)


Har tatt på mig myskläder, att det kan var så skönt. Längtar tills det blir lite kallare så mina onepiecer kan komma fram :D haha, jaja ska sluta snacka strunt.


Ha en fin dag, en stor Puss till er alla!


 




Av Emma - 4 september 2012 20:49

Trots sura miner har jag det rätt bra ändå, kommer bara hata mig själv imorgonbitti - men det tar jag då. För just nu känns det jävligt rätt!

Nu ska jag hoppa i säng, tiiidigt. älskar det!!! Gooodnatt pusssis

Av Emma - 4 september 2012 17:55

Jag dampar lite nu, fick just sms från tränaren att vi är ''stort manfall, träningen inställd''

Jaha men kul, har gått och grubblat på att jag ska ta mig dit hela jävla dagen, bytt om och ätit precis lagom för att orka träna så får jag detta sms. Jag blir sur!!


aja får se vad jag gör istället!

Av Emma - 4 september 2012 12:31

Är så trött så trött så, vill hem och sova. så är det fotboll ikväll, vill inte och har ingen lust men känns som att jag måste. :/

får väl försöka sova innan träningen och sen i säng direkt efter. lalallala .

Av Emma - 4 september 2012 06:54

Hallåhallå :)

Imorse var det kallt som satan atr springa men så mycket lättare. Var så torr och skön luft att andas in så kunde ge gärnet riktigt ordentligt även om det bara var cirka 17 min så är det bättre än inget :)

Hoppas dagen går fort, behöver söööömn!

ha en fin dag :)

Av Emma - 3 september 2012 21:56

Skulle behöva sova i ett år, går på reservbatterier, orkar snart inte mer!

Hoppas på att kunna vara ledig torsdag-måndag denna vecka och bara ta igen sömn.

Behöver det, helt sinnes.


Godnatt.

Av Emma - 3 september 2012 18:53

Nyklippt och nyfärgad, är så himla nöjd! Det känns inte som mitt hår, lent och underbart. Emelie är verkligen bäst, tack fina du :)

Av Emma - 3 september 2012 16:28

Äntligen är denna sega dag över.
har stannat till på preem och köpt lite mat så jag slipper sitta vrålhungrig medans jag ska bli fin i håret :)

Hoppas ni haft en bra måndag :)

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards