Alla inlägg den 18 september 2012

Av Emma - 18 september 2012 22:08

Ligger i sängen och kollar på breaking news med philip och fredrik, älskar dom två alltså haha :) Har gjort mig en kopp tee och ostmackor, hoppas på att vakna frisk :)

Godnatt med er :)

Av Emma - 18 september 2012 19:48

Jag bara älskar honom!

Dom två första är korta klipp, och den tredje är hela!!


Av Emma - 18 september 2012 19:01

Det är ganska komiskt, jag är sjuk väldigt ofta och det får jag reda på via min blogg. Har bloggat i 2,5 år ungefär och brukar gå bak och läsa lite. Och för två åresen igår var jag sjuk, för ett årsen igår var jag sjuk och nu är jag sjuk. Lite konstigt hur det kan bli så? Jag hatar det iaf, även om detta inte går att jämför med hur mååånga andra människor mår så suger det för mig. Förra veckan träna jag som sagt 6/7 dagar, varav 9 olika pass och jag älskar det. Jag hatar att sjukdom förstör så mycket. Kommer säkert behöva ställa in allt denna vecka. Jag hoppas med hela mitt hjärta att det är liite bättre imorgon så jag kan köra cirkelfys iaf. Vill så gärna (vågar inte ringa och avboka.. hehe.)


Hur ni haft det idag? :)


När jag var lycklig och taggad!!

 

Av Emma - 18 september 2012 06:52

Godmorgon på er :)
Vaknar upp ännu sjukare idag, baaajs!!! Känns som att jag får hoppa fotboll denna vecka samt cirkelfysen imorgon. Jag blir ledsen alltså, hade sett framemot denna veckan, blöööööhh !!! :(

Hoppas ni får en bättre veckan jag mig, Puss

Ovido - Quiz & Flashcards