Alla inlägg den 20 september 2012

Av Emma - 20 september 2012 21:14

Jag ligger här och surar alltså.

Varför är jag alltid sjuk? så jävla bajstråkigt.

Måste jag börja om med allt igen, ööööhhh!!!!!


Godnatt.

Av Emma - 20 september 2012 16:51

Ligger i min säng och tröstäter, blir ingen fotboll idag och jag är sjukt sur över det! Fyra dagar, FYRA dagar UTAN träning, det funkar inte i min värld längre, bläääähhh!! Vill vara frisk..Nu!


Så till alla er som spelar boll idag, ha så jävla roligt ...


 

Av Emma - 20 september 2012 15:00

Jag får damp på sånt här, hahaha. Det öser ner regn och en jävla pappersbit har fastnat på hjulet, aaaahhh!!! haha och vägrar lämna maskinen för att ta bort det när det regnar såhär, så jävla störigt att titta på!!!

Hoppas ni har en bra dag haha :)

Ovido - Quiz & Flashcards