Alla inlägg den 5 september 2012

Av Emma - 5 september 2012 21:31

Nu har jag äntligen bäddat ner mig, laddaR upp för några timmars jobb imorgon med världens godaste glass. Är nog nöjdast i världen att dom gör dessa glassar alltså, nogger och 88an är också aaaasgood men denna är liiite bätte.


Godnatt på er, Puss


 

Av Emma - 5 september 2012 20:15

Cirkelfys är lätt det bästa passet ever, kommer vara där varje onsdag i den mån jag kan, otroligt roligt :)

Nu har jag precis käkat så får bli en dusch sen i säng. ska köra rally med klipparen imorgon för när jag klippt varvet färdigt ska jag gå hem. Håller helg då ända till tisdag morgon. ska bli väldigt skönt med lite ledighet :)

Av Emma - 5 september 2012 17:50

Taggar cirkelfys med Jerre, och vad är då bättre att ladda upp än med mc mat?! hahaha :)

Av Emma - 5 september 2012 05:45

Godmorgon på er :)


Ligger och chillar i sängen, hade tänkt springa men min häl känns inte helt ok. Så den får vila tills ikväll då det är första cirkelpasset på gymmet, hoppas på att det ska bli roligt, kommer garanterat vara asmycket folk men ska bli kul att testa iaf. Lär säkert inte kunna gå imorgon så jag måste verkligen stretcha som fan idag så jag kan fungera någerlunda okej imorgon hahah :) Blir att testa framtiden igen då, så vi får väl se :)


Har tatt på mig myskläder, att det kan var så skönt. Längtar tills det blir lite kallare så mina onepiecer kan komma fram :D haha, jaja ska sluta snacka strunt.


Ha en fin dag, en stor Puss till er alla!


 




Ovido - Quiz & Flashcards