Alla inlägg under september 2012

Av Emma - 3 september 2012 09:20

Hallå på er denna måndag :)

Är otroligt seg idag men bara att bita ihop, efter jobb ska jag åka till Löberöd och bli fin i håret - på tiden!!

Sen om jag hinner blir det att skaka rumpa ikväll, alla pass är tillbaka nu och det ska bli så himla skönt :)

Ha en bra måndag :)
puss

Av Emma - 2 september 2012 13:02

Har ni sett something borrowed? riktigt bra film :) ligger i sängen och kollar på den, äter kalla rostade mackor och dricker varm choklad. goooottt :)

vad gör ni denna söndag?

Av Emma - 2 september 2012 10:19

Godmorgon :)

Ligger i sängen och äter frukost, vad är då bättre än ostbågar? haha egentligen allt men det är ju så gott :)

vad händer idag då?
min dag är helt oplanerad vilket är bäst :)

Av Emma - 1 september 2012 21:53

Köpa eller inte köpa?!


 

Av Emma - 1 september 2012 13:05

Hej på er finisar :)

sitter på glada hörnan med Elin och äter lunch, världens godaste kycklingbagutter finns här :)

vid halvtio ungefär kom Elin inflygandes på mitt rum och kastade sig över mig, ett märkligt sätt att vakna upp på haha men en trevligt överrasking :)

Hoppas ni har en bra lördag. pusssis

Ovido - Quiz & Flashcards