Alla inlägg den 11 september 2012

Av Emma - 11 september 2012 21:16

Hej på er :)

Nu är jag nytränd och nyduschad.

Har krypit ner i sängen med en skål chili corn carne, gooottt..


Träningen gick väl okej, inte riktigt i min smak - mycket löpning och utespel för min del. Känner att målvaktsbiten inte prioriteras tillräckligt för att jag ska kunna känna att jag också är delaktig. Visst är det kul att spela ute för omväxlingensskull, men jag blivit ''mätt'' på den biten nu, det är varje vecka (har iofs inte tränat men innan uppehållet var det så). Jag vill också utvecklas, även om jag gör bra ifrån mig på matcher så räcker inte det. men men bara att se glad ut och göra det tränaren tycker är viktigast för laget :)


Har varit mycket löpning för mig idag, hela träningen nu ikväll och 20 minuter imorse.

Har bestämt mig för att löpningen på morgonen ska strykas, nu när det börjar bli mörkt tycker jag det är alldeles för läskigt att springa även om där är gatlampor, ja en jävligt stor mes är jag :)


Godnatt! PUSS


Trött, sliten och hungrig tjej.

 

Av Emma - 11 september 2012 12:26

Hojhoj.
Idag är jag fruktansvärt trött haha, inte bra att sova hela dagen igår. vakna halv fyra och kunde knappt somna om. la och vände och vred mig tills halv fem sen var det nästan dags att gå upp.

Tog mig iaf upp och sprang tjugo min imorse, sjukt trött och mörkt var det med så tror inte mina löprundor blir långvariga haha. men o andra sidan så har alla roliga pass börjat så träning blir det vilket fall som helst :)

ikväll blir det iaf fotboll :)

Ovido - Quiz & Flashcards