Direktlänk till inlägg 15 augusti 2010

HBK - SKURUP 5-3

Av Emma - 15 augusti 2010 20:22

Vinst men inte mer än så.


Helt ärligt så spelar jag fotboll för Hardebergas skull, inte min!

Idag blev det en jäävla konflikt för att jag sa vad jag tyckte när laget gjorde samma misstag två gånger i rad, mål på det ena och det andra fick hon inte till en träff så den tog jag. Varför, varför vill ni att jag ska snacka när ni ändå blir sura när jag frågar om ni inte fattar? Jag tänker absolut inte stå mer om ni bara kan ta in positiva saker. Är något fel, då ska ni ta in det jag säger till er och inte skrika tillbaka att jag är negativ. Men fattar ni inte att det inte funkar att skita i spelaren? Jag menar, ni säger att jag är duktig och ni behöver mig men visar ni det genom att inte lyssna? Bra till Emma H som visar direkt att hon hört det jag sagt och gör något åt det direkt. Även bra till Elle som försökte fast istället fick en straff mot sig och den släppte jag såklart in.


Tycker ni det är lönt att jag är på planen när ni ändå klagar såfort jag ger kritik till er? För det tycker inte jag. Hardeberga behöver kanske en målvakt som inte bryr sig om sitt lag och säger bara positiva saker när ni inte gör ett dugg rätt? Är det de ni vill ha? För då är jag helt fel person!!


Jag var taggad till match för att jag så gärna ville träffa Helen och krama om henne. När jag gjort det så släppte den underbara känslan som jag kände för längesen. Jag kämpa för henne för att hon skulle få en bra match att komma tillbaka till. Helen är riktigt stark som redan är tillbaka och visade att hon kämpade för oss även fast hon går igenom något fruktansvärt. Hon är duktig och vi behöver henne, det visade hon idag. Jag hoppas hon fortsätter.


Nej nu kommer det bli mycket gnäll över detta antagligen, men så får det va.

Jag ska ta mig en rejäl funderare

 
 
Ingen bild

Sunken

15 augusti 2010 20:59

Helt Ssunda och normala! Förstår dig helt!
Önskar att jag kunde vara där för dig! Kram

Emma

15 augusti 2010 21:08

Tack sunken men nu får jag stå upp för mig själv och göra det som känns bäst! Kram

 
Ingen bild

Supporter

15 augusti 2010 21:22

Stå på dig Emma...du har helt rätt i dina åsikter! Såväl backlinje, mittfält OCH anfallare ska LYSSNA på sin målvakt och göra som hon säger...och i vilket fall som helst inte, under någrasomhelst omständigheter tjaffsa tillbaka! Har man åsikter om vad ens målvakt skriker till en på plan får man ta det i pausen eller också efter match. Så sluta snacka och rätta er efter vad er målvakt säger, hon ser spelet på ett helt annat sätt än vad ni gör ute på plan! Är det någon spelare på plan där det är viktigt att hon känner att hon har förtroende och stöd från resten av laget så är det ju målvakten! Såg betydligt bättre ut idag än de senaste matcherna.

Du är också duktig och laget behöver dig Emma, vi hoppas att du fortsätter!!!

Emma

15 augusti 2010 21:29

Tack, vem du nu än är :)

 
tilda

tilda

15 augusti 2010 23:11

Det blir lätt konflikter när alla är så uppe i ånga, man blir ju frustrerad, både du och utespelaren som missat markering. hon spelade fruktansvärt smart så hon var inte lättmarkerad men förstår verkligen att du ryter till också.
jag hoppas inte du bestämmer dig för att sluta iallafall, vi behöver verkligen dig och du är en glad skit för det mesta som gör en på bra humör :D

http://tildaclaeson.blogg.se

Emma

15 augusti 2010 23:27

Ja men då får man ju ta till en annan taktik om inte den första funka. Men ibland ser jag att ni glömmer spelaren och alla bara löper mot boll. Hade man haft koll på spelaren och sen bollen tror jag det blivit annorlunda :)

 
Helena

Helena

15 augusti 2010 23:19

Jag tycker att det är bra att du snackar Emma. I det fallet du snackar, om så tror jag spelaren i fråga visste att hon tappat samma markering två gånger i rad och hon är inte den som brukar tappa. Tror det var därför hon reagerade som hon gjorde!

Bra jobbat i mål!

http://helenaogren.blogg.se

Emma

15 augusti 2010 23:28

Ja men man ska tåla kritik ändå, samma som jag skrev i Tildas kommentar, då får man pröva något annat. Och det gäller inte bara denna gången utan det händer i varje match att inte någon lyssnar och gör samma misstag flera gånger.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Ovido - Quiz & Flashcards