Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

BRA TRÄNING

Av Emma - 26 augusti 2010 21:55

Idag var en bra träning :)


Vi börja med att jogga och sen gjorde vi något som heter Häcken, (tror jag). Någon passningsövning som vi målvakter fick vara med på. Sen var det dags för fotbollstennis och konstigt nog fick jag äran att välja lag men det slutade med att jag bara valde Olle för vi hade så roligt sist, sen valde hon Malin S, Jessan och Tilda. Vi ville inte ha Hille i vårt lag för hon sa föra att hon inte ville vara med Olle, men jag svek inte Olle. I det andra laget blev det Hille, Camilla, Malin E och Emelie. Men som alla säkert räknat ut eftersom att Olle och jag förlora i tisdags så gjorde vi det idag med. Hahah men en grej är positiv och det är att hon inte hade lika många känslor hon behövde få ut, så idag skicka hon bara iväg några bollar och hon sköt nästan ner Emelie, haha :D Så nästa gång måste Olle vara felfri iaf. Så nästa gång vinner vi, eller hur Olle?! :)


Sen spela vi på småmål, tre mot tre, och Hille var med i det laget som hade bollen :) Mitt röda lag som bestod av, Jag, olle, Jessan och Emelie (Hille) och resten i det andra, samt Hille när dem hade bollen. Första rundan var det gå fotboll och sedan blev det bättre :)


Tillsist var det skottövning, dem börja med att jogga upp runt en kon, fick en hård pass av Rickard som dem skulle skjuta på mål. Och sedan fick dem själv Jogga med boll. Camilla och jag skiftades om :)


Efter det var det halvmåne, Camilla börja stå första rundan. Sen var det min tur och jag höll nollan med många fina räddningar. Andra rundan tog jag alla igen och tredje rundan så släppte jag in två, ett skott jag nästan kunde hålla men som jag sedan styr in vid stolpen, andra målet står jag för långt över på höger sida och Tilda får till ett bra skott vid andra stolpen, JÄVLA SKIT. Det förstörde mitt självförtroende. 21 skott och 19 räddade, det räcker inte!!


Sen skulle vi springa och det var inte ett dugg kul för jag släppt in två bollar så sprang 7 längder sen gjorde jag sittups och rygglyft samt träna lite armar.


Bra jobbat allihop :)


Nu blir det sex and the city säsong 3 :)

 
 
Ingen bild

Olle

26 augusti 2010 22:13

Klart jag ska vara felfri nästa gång:-)...

Emma

26 augusti 2010 22:14

Haha vad bra, och vinner med :D

 
Helena

Helena

26 augusti 2010 22:51

Kasst att släppa in två bollar!!!

http://helenaogren.blogg.se

Emma

27 augusti 2010 10:52

ELLER HUR!!!!!

 
tilda

tilda

26 augusti 2010 23:06

Emma det är bara för att jag är en sån stjärna på att skjuta!... Not :D Som hille påpekade, det är bara när jag klagar direkt när jag skjutit som bollen går in, så det är väl för att de skotten blir oberäkneliga och inte hamnar där jag tänkt mig :p Tycker du var grym idag, det var många bra skott (på mål!!) och ändå släppte du in väldigt få, så många bra kommer aldrig på match.

http://tildaclaeson.blogg.se

Emma

27 augusti 2010 10:51

Haha ja det är nog så, du ska kanske sluta tänka när du skjuter på mål?! Så länge du träffar är det ju lugnt. haha :) Ja men två mål är irriterat faktiskt, haha :) men tack Tilda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards