Direktlänk till inlägg 25 september 2010

EN MÄNNISKA VET TYDLIGEN HUR MITT LIV ÄR

Av Emma - 25 september 2010 16:22

Fick en ganska rolig kommentar innan.

Tydligen så kan man inte få äta kebab om man vill börja gymma?!

Får man inte äta vad man vill när man vill även om man tränar?!

Ingen bestämmer väl vad jag ska äta. Men tydligen så kan jag ingenting och träning för att jag åt en kebabtallrik. Tydligen vet hon vad jag äter varje dag.


Och för att vi förlorar våra matcher var tydligen för att jag är för tjock.

Kan man inte vara duktig på sport även om man har lite mer hull än modeller?!

Den här människan som skrev detta tror jag har världens sämsta självförtroende.

Men om hon mår bättre av att klaga på människor så är det lugnt :)


Jag vet om att jag inte väger lika lite som jag gjorde för några årsen.

Men sålänge jag själv inte mår dåligt av det så spelar det väl ingen roll. Och jag tycker

 absolut inte att jag blivit sämre som målvakt. Men någon som beter sig som en fjortis vet tydligen allt här i livet.


Och hon vet tydligen att det är mitt fel att vi förlorar alla matcher.

Ja där ser man. Allt är mitt fel för hon vet allt.


Tack för att du berättade lilla du.

Men ta tag i ditt eget liv istället.

 
 
tilda

tilda

25 september 2010 16:58

alltså vilken idiot!! jag hoppas inte du tar åt dig, du är 1000 gånger bättre än så!

http://tildaclaeson.blogg.se

Emma

25 september 2010 17:13

Hahaha klart jag inte tar åt mig :D ahha det var bara så himla roligt.

 
Sara

Sara

25 september 2010 18:23

Hahahah man tränar ju bättre om man ätit sånt, man måste ju ha något att träna bort ;) Och va fan då om du inte väger samma som för ett par år sedan? Sambokilo kallas det ;) Vi är snygga som få du och jag och vi vet det!!!!

http://pamittsatt.devote.se

Emma

25 september 2010 18:31

Hahahah eller hur. Så när du äter pizza nästa gång så får du inte gymma eller något. För du kan inte ett dugg om träning sara. HAHAHA. Ja sambokilo är nog rätta namnet haha :D Javisst är vi snygga., :D bättre att ha något att ta i än inget :D

 
Sara

Sara

26 september 2010 18:04

Hahaha, nej är är så jävla okunnig på just det känner jag!!!
Sambokilo is the shit.. Allting är freddes och antons fel =)

Vi är bäst!!

http://pamittsatt.devote.se

Emma

26 september 2010 18:51

haha ja eller hur. Så vi får nog svälta ihjäl oss du och jag. Tydligen då man får träna. haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards