Direktlänk till inlägg 29 september 2010

EN TIDIG MORGON UTAN TRÖTTHET

Av Emma - 29 september 2010 06:07

Godmorgon.

Idag är jag inte alls lika trött som jag var igår så min nya sängtid får vara runt klockan 29 så har jag somnat till 20.30 Vad skönt det kommer vara. Längtar redan tills klockn är 20 haha :) Här sitter jag nu iaf, fullt påklädd för ännu en dag ute. Sålänge det inte regna så bryr jag mig inte, men börjar det regna så är det inget roligt alls. Tände lite värmeljus när jag gick upp, var ruggigt kallt i mitt rum. Hade tydligen öppnat mitt fönster inatt    haha. Men nu är det löst, stora ljus funkar bra :)


Nu ska jag blogga klart för att sedan gå och koka gröt. Gröt är en underbar frukost, nam nam. Haha förresten. När jag kommer till golfbanan så tar jag alltid av mig mina skor. Igår sa en till mig att jag inte behövde ta av mig mina skor så fort jag kom in. Så fick han till svar att, så fort jag får en chans så tar jag av dem, dem är nog de oskönaste skorna jag har. Men alla ser lika förvånade ut och undrar säkert varför jag använder dem. haha :p


Men iaf, jobb till 13 sen ska jag hem och gosa ner mig i mitt täcke. Imorgon är det möte i Hardeberga. Ska jag dit ska jag endast på mötet och sen få min skyddsängel av Helen. Så jag får väl palla mig dit och se vad dem säger även om jag redan vet vad jag ska göra, vilket nog alla andra vet också. Men men.


Nu ska jag gå och koka gröt.

Vi hörs senare.

Hajs

 
 
Lina

Lina

29 september 2010 10:42

är det dina arbetsskor som är obekväma?

http://gladaoss.blogg.se

Emma

29 september 2010 13:32

Ja det är dem från skolan, jag hatar dem. Men dem får duga tills jag har en bra lön och kan köpa nya :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Ovido - Quiz & Flashcards