Direktlänk till inlägg 20 september 2010

PINSAMT HIT OCH PINSAMT DIT

Av Emma - 20 september 2010 18:20

En sak fattar inte jag.

Varför ska man skämmas över sitt land och varför är det pinsamt att folket har röstat på SD?! Jag menar, skåne hade väl flest röster på SD och det bevisar ju tydligt på att folk inte vill ta in fler invandrare i sina städer. Att det är redan värsta kaosen i alla städer. Kolla bara i Landskorna, Eslöv och Malmö?! Där händer något varje dag och det är inte bara invandrare utan svenskar med. Så det har inget emot invandrare att göra för fem öre.


Personligen så tycker jag att man borde hitta boende, jobb och ha pengar till folken som står utan allt det idag INNAN man tar in mer folk. Och bara för att jag tycker så så är jag inte rasist som alla verkar tycka bara för att man har en jävla åsikt. Jag har absolut inget emot invandrare. Jag tycker bara att Sverige borde lösa dem problemen som vi har idag innan folk kommer in så att de sedan kan få boende, jobb och pengar.


Och jag fattar inte hur människor kan säga att Sverigedemokraterna är rasister. Jag menar, invandrare röstade på SD och det finns invandrare med i partiet. Betyder det enligt er att dem hatar sig sjävla och sitt folk? Är invandrare rasister mot sig själva ?! Jag förstår absolut inte hur ni får ihop detta. Dem vill ju inte kasta ut alla invandrare eller någon för den delen heller utan bara stoppa invandringen och lösa dem problemen vi har idag.


Och alla tycker att partierna ska stönga ute SD. Men sen bölar alla om att det är ett demokratiskt land och att man får säga vad man vill och bla bla bla. Men VARFÖR ska partierna då stänga ute SD, Dem har väl lika stor rätt att få säga vad dem vill som alla de andra partierna. Och dem har lika stor rätt att debattera och visas i media utan sura miner.


Nej jag förstår verkligen inte hur folket tänker.


OCH NEJ, JAG ÄR INTE RASIST FÖR ATT JAG INTE TYCKER DET ÄR PINSAMT ATT FOLKET RÖRSTAT PÅ SD, JAG ÄR INTE RASIST ÖVERHUVUDTAGET. Jag har många utländska vänner och  jag hatar absolut inte dem!!!!

 
 
Sara

Sara

20 september 2010 22:46

så sant som det är sagt! Nu är det bara att acceptera att de är i riksdagen.. Jag delar kanske inte deras åsikter men det finns det partier i riksdagen redan som jag inte heller gör det med..

http://losingweight.blogg.se

Emma

21 september 2010 07:07

Nej jag fattar inte varför dem inte tar hänsyn till alla de andra som har konstiga saker för sig. men det får vi väl aldrig reda på.

 
Sara

Sara

22 september 2010 00:45

Nej vi får väl inte det.. Nu får vi bara hoppas att SD beter sig som ett riksdagsparti och visar att de kan vara där..

http://losingweight.blogg.se

Emma

22 september 2010 07:57

Ja ingen vet ju hur dem beter sig eftersom att alla andra partier har stängt dem ute. Men än sålänge tycker jag dem klarat det bra med att svara på frågor och såhär :)

 
Sara

Sara

22 september 2010 16:33

Precis.. Så jag hoppas att de får en chans nu att visa.. Ja men Jimmie är en grym retoriker.. Det gillar jag med honom.. Delar inte alla hans åsikter, men han man tala för sig så man kör över de andra partiledare så är jag som mediamänniska såld ;)

http://losingweight.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 mars 2016 16:24


Av Emma - 3 februari 2016 18:44


Tjupp! Läget här är rätt så okej. Har haft dom bättre dagarna på jobb och hoppas det fortsätter i samma anda :) Idag blev vi klara med dom sista pilarna så det är skönt att kunna lämna det bakom oss. Men röjning och sågning fortsätter. Får se va...

Av Emma - 2 februari 2016 19:32

Whadaaap! Idag har jag haft en av dom bättre jobbdagarna på länge! Fick även idag jobba med mina E:n samt Pernilla som börja igår. Vi 4 är precis lika dana och vi bara flög över alla pilarna idag. Har 6 träd kvar, girlpower! Eftermiddagen va den r...

Av Emma - 1 februari 2016 21:51

Goddag! Idag har varit en låååång dag på jobb! Eller, förmiddagen gick fort. Fick äntligen jobba med mina favoritbrudar på jobb, dom tre E:na fick härja fritt med röjsåg haha! Dom tillhör fastighetssidan så får aldrig jobba med dom i vanliga fa...

Av Emma - 31 januari 2016 21:36


Tja!! Januari gick inte alls som jag tänkt mig, varit sjuk två gånger så har missat så många dagars träning :'( otroligt sorgligt haha. Men det betyder ju att Februari kommer bli bättre!! Idag har vi firat min älskade syster hemma hos mamma oc...

Lilla jag!


Välkommern till min kära blogg! Jag skriver om allt mellan himmel och jord! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

12 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards