Alla inlägg under mars 2012

Av Emma - 19 mars 2012 16:58

haaallooj :)

Ligger i soffan och kollar på gladiatorerna, reprisen från i lördags.

Var i Höör och handla blommor med mamma så nu har jag och göra imorgon haha.

Ska stanna hemma imorgon med sen på onsdag ska jag till jobb, saknar filurerna som bara den :)


Vi var i Hörby med så nu är förhoppningsvis min dragkrok fixad.

Problemet var att det lös fel när jag koppla släpet men nu är det förhoppningsvis fixat :)


Ska käka nu, spagetti och köttfäRssås - min absoluta favorit!


Hööörs :)

SES

Av Emma - 19 mars 2012 13:40

Nu ska jag åka till Höör och handla blommor med mamma, tanka och sen åka till Hörby och fixa dragkroken (förhoppningsvis) eller så får det bokas en tid.


Vi hörs när vi hörs, slänger upp en söt bild hahahahhaha :)

 

Av Emma - 19 mars 2012 10:55

wuhuu jag tog mig i kragen och ringde haha.

Jag är världens största mes när det gäller att prata i telefon men nu känner jag mig riktigt stolt haha.

Fanns en ledig så ska ringa när jag känner mig lite bättre.

Och den lät så jävla härlig så hoppas den är lika fin som den låter.

Jag ville ju ha balkong och det fanns verkligen på denna, 16 kvm haha precis lagom ;)


men åååh :D:D

Hoppas detta går vägen, skulle vara så himla roligt :)

Av Emma - 19 mars 2012 08:37

Godmorgon :)

Är som sagt hemma från jobb idag och det är väldigt tråkigt.

Trivs så himla bra på mitt jobb så har aldrig sjukanmält mig när jag varit sjuk utan jag har varit där ändå haha. Men idag är det 8 de dagen jag är sjuk och inget är på bättringsväg. Inte så roligt direkt så får väl ta ett par dagar hemma och se om jag kan bli frisk. Snart träningsläger med så det är inte så roligt om jag skulle missa det.


Inatt har varit en riktigt kass natt. Vet inte när jag somna igårkväll men vakna halv två av hostan, somna inte igen förän strax efter fyra då jag ''bara'' småhostade. Irriterande till max!


Idag ska jag vila,  hoppas på att jag vågar ringa två samtala, tanka bilen och kanske åka till hörby och fixa min dragkrok på bilen. En lugn och skön dag helt enkelt :)


Hoppas ni får en bra måndag!


Av Emma - 18 mars 2012 18:43

Lalaalalallaal, grattis min lilla onepiece!

Du var min första och idag är det ett årsen du kom till mig, min lilla goding:)

hahahaha.

Under ett år har jag införskaffat mig 3 st äkta onepiece.

För er som inte har någon, köööp äkta!

Ni kommer aldrig någonsin ångra er.

onepiece.se

 

Min första underbara onepiece (första bilden när jag fått den)

 

 

Tror detta är den första bilden på min andra onepiece med

   

 

Och min tredje, fast bilden är tagen nu i veckan :)

Den är häftig för vid bröstet står det ''afterparty at my place'' sen på ryggen är det en stor bubbla med folk inne i bubblan som kastar upp en människa i luften hahaha och det lyser i mörkret! störtcool :)

   


Det som är märkligt är att alla tre är samma storlek men olika stora :s

Min sista är extremt stor men väldigt skön :)

KÖP ONEPIECE, NI KOMMER ALDRIG ÅNGRA ER:)

Funderar på en fjärde nu, fast i fleece, men känns som fel årstid hahaha :)


Av Emma - 18 mars 2012 17:58

Jag var ju som sagt på IKEA och ni som känner mig vet att jag älskar limegrönt, svart och vitt!

Allt ska vara i det, hehe.


Idag var mamma och jag iväg för att jag ville införskaffa mig allt jag vill ha i mitt kök ifall det skulle försvinna haha. (samt att skulle jag flytta inom det snaraste så har jag redan handlat en del).

Och nu har jag verkligen fått en längtan efter att flytta (konstigt nog).

Tidigare i veckan var jag okej med känslan att jag skulle flytta nästa år haha.

Men imorgon ska jag verkligen ta tag i och ringa och höra om där finns några lediga lägenheter i lilla Höör. Ska vara en tvåa eller tre med balkong. Helst.. Utan balkong känns jobbigt hahha :)


Men jag handla svarta och limegröna tallrika, snyggaa!!

Tänk när jag har middag och man kan blanda dessa, sjuukt snyggt.

Köpte samma stil i glas, svarta och limegröna! 

Köpte till och med vinglas (jag dricker inte vin) men glasen är så himla fina. Så om jag känner för att lyxa till Coca colan en lördagkväll tar jag fram vinglasen hahaha :D


Mina slevar, limegröna skålar, muggar och äggklocka köpte jag inte idag men det är också sååå fint!

Mitt kök kommer bli superduper fint :D


           


Om jag får bra svar imorgon så ska jag nog ut och kolla läget efter möbler, det är mycket lättare att hitta när det är dags om jag vet vad jag vill ha :) Vill iaf ha en soffa som är i samma stil som min brors, dubbla divaner fast min ska vara svart eller mörkgrå, höga krav?! ;) haha men jag tänker inte köpa något ''bara för att'' och sen byta efter ett halvår. Bättre att lägga lite extra pengar och får det jag verkligen vill ha :)


Hitta till och med bild på min brors soffa  :p


 


En sådan som sagt fast svart eller mörkgrå, hittar ni någon får ni gärna tipsa mig :D 


Nä nu avslutar jag detta långa inlägg :)

Av Emma - 18 mars 2012 16:25

Wuhuu, jag är fortfarande sjuk - bara så ni vet!

Det blir sämre för varje dag som går, förutom att jag inte är lika hes längre men har nu fått en jävligt irriterande hosta. Och när den väl sätter igång vara den i en halvtimme. (på dagen då) Och under heeela natten så denna helgen har jag inte sovit allt för mycket. För en gångs skull sjukanmälde jag mig idag så ska inte jobba imorgon, kors i taket eller?! Min familj har inte tyckt jag skulle jobbat  förra veckan men var där ändå så nu får vi se om det blir bättre. Lär antagligen ligga i sängen hela dagen haha, ska iofs köra till Höör imorgon ändå och tanka :)


Annars idag har jag varit på IKEA med mamma.

Berättar om allt fint jag köpt i ett annat inlägg.

Vill iaf flytta typ. NU! Och det har aldrig hänt förr att jag vill det haha.

Så imorgon ska jag ta mig i kragen och förhoppningsvis våga ringa två samtal :)


Hörs senare!


Såhär charmig är jag idag, hahahhahaha

Ser ni märket i pannan?! fick det när jag gick rakt in i sopmaskinen hHAHHAHAA

   



hHAHAHAHAHAHHAHAHA nä men PUSSSS på er: )

   

Av Emma - 16 mars 2012 17:19

Hallå.

Ligger i soffan och mår dåligt, ingen nyhet direkt.

Är så otroligt hes så när jag pratat länge får jag knappt fram några ord.

Och ni som känner mig vet att jag aldrig kan vara tyst haha :)


Gick hem strax efter tre idag, sjukt skönt att sluta tidigare :)

Har sopat hela dagen, så jävla roligt :D

Helgen kommer så himla lägligt


Igår var jag ''väldigt'' social.

Somna vid 17:30 och vakna 01:02, somna vidare och gick upp när klockan ringde.

Behövde tydligen sömn :)


Ha en bra fredag.

puss


ps. matchen imorgon är inställd (som tur är). så jag slapp välja om jag skulle spela eller ej.

Hade garanterat spelat men jag hade varit mer död än levande dagen efter. ds.

Ovido - Quiz & Flashcards