Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Emma - 1 mars 2012 21:17

Helloo!

Vilken grym träning det var idag, helt sinnes!

Var en del löpning och det är bara bra, för första gången så vill jag verkligen ha bra kondition.

Alla andra år har jag hatat försäsongsträningen men nu, fyfan vad grymt det är!

Mina brudar är grymma som fan och alla ger verkligen gärnet!

Tråkigt nog har jag fortfarande känning i knät och det är inte skönt, det är nog vila det behöver men vem fan vill vila när träningen är som roligast?! Inte jag iaf så det får väl lida tills det går över!


Imorgon blir det gymmet och ska nog jogga rundan jag brukar gå.

Allt är så mycket roligare nu när jag börjar få en okej kondition.

2012 ska bli det grymmaste fotbollsåret i mitt liv, ska ge allt jag har och lägga ner hela mitt hjärta i det jag gör!

(om man bortser från målvaktsbiten på grus, haha)


Har duschat och ätit och krypit ner i sängen, min mage gör inte ont så det känns otroligt  skönt.

Köpte tulpaner till min älskade mamma idag igen, två gången denna vecka har jag varit en snäll dotter haha :)

Men sålänge hon är glad och mår bra är jag glad :)


nu ska jag sova, ska verkligen ta en mig rejäl sovmorgon imorgon och den är otroligt efterlängtad!

Godnatt på er godingar, pusss


 

Av Emma - 1 mars 2012 17:07

Hallå på er :)

Dagen idag har varit seg och lång, men har ändå skrattat mig igenom den - som jag gör varje dag!

Har haft lite ont i magen idag så det börjar nog bli bättre (hoppas jag).

Nu är det helg och det är så otroligt härligt.

Blir fotboll ikväll med mina grymma brudar och imorgon ska jag ta en rejäl sovmorgon sen åka iväg och gymma. Fredagen är egentligen min lediga dag men eftersom jag inte träna igår får det bli träning imorgon!


Det ska verkligen bli så otroligt skönt med en extra ledig dag, precis vad jag behöver :)



Ovido - Quiz & Flashcards