Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Emma - 3 mars 2012 21:34

Melodifestivalen är verkligen så jävla värdelös - och ändå tittar jag på det!

Men det är liksom en tradition på nått sett haha, ingen i familjen gillar det men ändå kollar alla haha!

Och jag hatar att dom har duell i andra chansen (om man bortser från duellen mellan Thorsten Flinck och Sean banan ikväll). Men jisses alltså, det måste ha varit den sämsta andra chansen någonsin! Top Cats och rockarbandet var dom som var bäst och dom möttes i första duellen, det sög ju duktigt!  Och att Thorsten är i final är ju sinnes, som jag sagt tidigare så trodde jag Thorsten och Sean banan skulle gå till finalen och jag kan ärligt säga att hade dom inte haft duell mot varandra så hade båda varit i final nu!


Så Thorsten och Björn Ranelid i finalen, uhm super! Nooot!

Resten av bidragen är ändå helt okej, iaf Loreen och David Lindgren :)


Nu sätter jag Punkt för Melodifestivalen (ända till lördag)






Av Emma - 3 mars 2012 18:29

Halloj på er.

Hur har lördagen varit änsålänge?!


Min har verkligen levererat!

Har just ätit grillat, är proppmätt!

Ligger i min säng och kollar på tv, funderar på att ta igen lite sömn, är otroligt trött.

Vakna kl 07 idag igen ju så måste sova lite längre imorgon :)


Imorgon blir det en promenad och sen kalas för min brors sambos son. hahaha lite rörigt men så är livet. Dom bjuder på god chokladtårta, åååh ska bli så jävla gott :D


Nej nu ska jag ta igen sömn sen kolla på melodifestivalen!

hahah heja sean banan, torsten flink och christer sjögren/lotta engberg! hahahaha.

ja herregud vilken andra chans det kommer bli!


mmm gottigott gott!

Sallad, vitlökssås, färsk annanas, benfri kotlett och kamben!

 

Av Emma - 3 mars 2012 12:59

Men hallå gott folk!

Alltså vädret är så jävla underbart!!


Drog iväg och körde ett pass medel, har handlat kött och sallad och en massa annat gott, för ikväll blir det grillat! nomnom. Ska bli så jääävla gott :D Nu har jag kommit hem och ska ut och gå min ''50 minuters runda'' innan jag kastar mig i duschen, sunkig - jag vet! Men så är livet ibland , wihoo :D


haha är så jävla glad idag, vädret påverkar verkligen mig :)


Ha en fin lördag, PUSSS


 

Av Emma - 3 mars 2012 08:11

Godmorgon :)

Har sovit hela natten idag men vakna 07 igen. Hahah varför kan jag inte sova längre?! Har enormt ont i rygg och axlar idag, träningsvärk som tusan. Men det är skönt, funderar på om jag ska cykla nu eller ej. Fast cyklar jag kan jag överväga om jag vill åka in till gymmet och köra ett pass eller ej, men det är ju så himla roligt. Haha beslutsångest! Får först kolla om där är luft i däcken :) Ser ut till att bli en fin dag iaf!


Idag har jag inget planerat (mer än träning).

Så får se vad dagen har ett erbjuda :)


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards