Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Emma - 19 mars 2012 20:18

Ligger i sängen och är helt utslagen, ska ställa klockan så jag vaknar vid tio och kolla på big brother.

Är helt slut efter att sovit så dåligt inatt. Hoppas på en bättre natt så jag kan komma iväg till jobb onsdag morgon :)


Imorgonbitti kommer Jenny och myser med mig.

Jag ska fixa ägg och bacon och hon kommer med bullar.

goooottt!!


Säger godnatt nu så hörs vi imorgon :)

Pusss


Slänger upp en bild från i somras då jag var påväg till min föredetta bästa vän på kalas!

Det var en riktigt bra dag <3

 

Av Emma - 19 mars 2012 16:58

haaallooj :)

Ligger i soffan och kollar på gladiatorerna, reprisen från i lördags.

Var i Höör och handla blommor med mamma så nu har jag och göra imorgon haha.

Ska stanna hemma imorgon med sen på onsdag ska jag till jobb, saknar filurerna som bara den :)


Vi var i Hörby med så nu är förhoppningsvis min dragkrok fixad.

Problemet var att det lös fel när jag koppla släpet men nu är det förhoppningsvis fixat :)


Ska käka nu, spagetti och köttfäRssås - min absoluta favorit!


Hööörs :)

SES

Av Emma - 19 mars 2012 13:40

Nu ska jag åka till Höör och handla blommor med mamma, tanka och sen åka till Hörby och fixa dragkroken (förhoppningsvis) eller så får det bokas en tid.


Vi hörs när vi hörs, slänger upp en söt bild hahahahhaha :)

 

Av Emma - 19 mars 2012 10:55

wuhuu jag tog mig i kragen och ringde haha.

Jag är världens största mes när det gäller att prata i telefon men nu känner jag mig riktigt stolt haha.

Fanns en ledig så ska ringa när jag känner mig lite bättre.

Och den lät så jävla härlig så hoppas den är lika fin som den låter.

Jag ville ju ha balkong och det fanns verkligen på denna, 16 kvm haha precis lagom ;)


men åååh :D:D

Hoppas detta går vägen, skulle vara så himla roligt :)

Av Emma - 19 mars 2012 08:37

Godmorgon :)

Är som sagt hemma från jobb idag och det är väldigt tråkigt.

Trivs så himla bra på mitt jobb så har aldrig sjukanmält mig när jag varit sjuk utan jag har varit där ändå haha. Men idag är det 8 de dagen jag är sjuk och inget är på bättringsväg. Inte så roligt direkt så får väl ta ett par dagar hemma och se om jag kan bli frisk. Snart träningsläger med så det är inte så roligt om jag skulle missa det.


Inatt har varit en riktigt kass natt. Vet inte när jag somna igårkväll men vakna halv två av hostan, somna inte igen förän strax efter fyra då jag ''bara'' småhostade. Irriterande till max!


Idag ska jag vila,  hoppas på att jag vågar ringa två samtala, tanka bilen och kanske åka till hörby och fixa min dragkrok på bilen. En lugn och skön dag helt enkelt :)


Hoppas ni får en bra måndag!


Ovido - Quiz & Flashcards