Alla inlägg under mars 2012

Av Emma - 25 mars 2012 16:17

Här kommer bildbomben på väldens finaste tjej <3


Chillar i soffan :)

 


Nä faster, vi ska inte fota mer ..

               




Hon är så jäkla underbar det lilla livet :)

Av Emma - 24 mars 2012 16:50

Halloj :)

Har ätit riktigt god mat, massa grillat!! :)

Tänkte bara släng upp en otroligt söt på mig och Olivia.

Kommer en bildbomb på henne sen, haha hon är så himla underbar :)


 

Av Emma - 24 mars 2012 08:55

.. för idag är det världens bästa mammas födelsedag!!

Grattis fina underbara du!


Vad skulle jag gjort utan dig?!

Du är bäst i hela världen och jag älskar dig ännu mer

 

Av Emma - 23 mars 2012 23:45

måste lägga upp en grej till sen lovar jag att det var det sista inlägget för idag!

Visst är dom bara så jävla fina?!

Imorgon kommer det lilla livet och myser och faster har saknat henne såååhäääääääääär mycket!!

 

Av Emma - 23 mars 2012 23:31

Måste lägga in ett inlägg till!!

GRATTIS BLOGGEN PÅ TVÅ ÅRSDAGEN <3

hipp hipp hurrraaaa!!


Från det ena till det andra, jag måste se American pie reunion på bio!

Vill just du gå med mig?!


hahahahhahaha jajaaja..


pusss heeej

.

Av Emma - 23 mars 2012 22:23

Tänkte släng upp ett godnatt inlägg :)

Imorgon fyller världens bästa mamma år så det ska grillas och äta gott imorgon.

Hoppas på superduperfint väder :)


Godnatt på er, PUSSS

Av Emma - 23 mars 2012 20:16

Jag har nog världens härligaste systerson haha.

Han är i sitt rum och pappa och jag är i köket (hans morfar)

Tim: MORFAR!!

Pappa är tyst

Tim: MORFAR!!!

Pappa: Ja? så går han ut i garaget!

Tim: MOOOORFAAAAAR

(Pappa är som sagt ute)

Tim: MOOOOOOORFAAAARR!!!!!!!

Jag: Han är ute i garaget!

Tim: Men han prata med mig precis!

MOOOOORFAAAAR!!!

Jag: Han är ute, han gick när han svara ja...

Mamma: Du bara ljuger, svara!!!

Jag: men han är ute!


Pappa kommer in och fattar noll hahahahaha :)

Av Emma - 23 mars 2012 19:58

Ja nu har jag varit i farten igen!

Beställde just en till onepiece, min fjärde!

Och den är riktigt snygg, jag är lite förvånad över mig själv utav valet av onepiecen.

Färger som jag inte gillat innan men dom är perfekta tillsammans.


Denna goding landar hos mig i veckan :)


 


Bild lånad från Onepiece.se

Ovido - Quiz & Flashcards