Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Emma - 22 mars 2012 19:06

Freadg imorgon, var tusan tog veckan vägen?!


Nästa vecka och veckan därpå blir asbra! :)


Nästa vecka:

Måndag: Jobb till 13:30 sen iväg och kolla lägenhet!

Tisdag: Jobb och träning förhoppningsvis

Onsdag: Jobb till 12:00 sen möte med på jobb till 16:00

Tordag: Trädgårdsmässa i malmö, åker med hela jobb (aaaaskuuul!!!)

Fredag: Ledig, drar på träningsläger med mina bruuuuudar!!


Veckan därpå:

Måndag - Onsdag: Jobb och träning

Torsdag - Söndag: Stooockhooolm med min fina underbara familj!


Alltså två riktigt bra veckor framför mig :D

Av Emma - 22 mars 2012 06:04

haallooj!

Idag ser det ut att bli en riktigt fin dag.

Ska sopa grus idag igen men får känna på vädret när jag tömmer, fyller vatten och tillslut ska tvätta maskinen haha :)

Inatt har jag inte hostat en ända gång, fick en hostattack när jag vakna men det är okej!

Börjar det bli bättre tro?! Ska bara bli av med min grymma förkylning  sen jäklar i det :)

Men har lovat mig själv att inte sätta igång för tidigt (som alla andra gånger) för då är jag bara frisk i fyra veckor sen ligger jag pall död i två veckor igen.


Vi får se hur detta går :)


Nu ska jag käka frukost sen jobb.

Ha en fin dag, Puss

Ovido - Quiz & Flashcards