Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Emma - 12 mars 2012 19:11

wuhuu :)


Blev ingen träning, har kanske feber så dumt att riskera. Även om jag mer än gärna åkt och träna, är inte hel utan träning.

Har tatt en lång och varm dusch så nu känner kroppen sig lite bättre. Ska gå och koka en kopp tee och sen krypa ner i min oerhört sköna säng.


Ska försöka hålla mig vaken till Big brother! Jag hatar verkligen Sipan, så jävla illa han betedde sig igår alltså, Hoppas svinet åker ut på söndag!!


Säger godnatt nu, lär antagligen inte orka blogga mer .

Puss

Av Emma - 12 mars 2012 16:52

Halloj.

Idag mår jag väldigt dåligt men har varit på jobb iaf.

vilket väder det är, jisses. Det har fått mig att känna mig lite bättre än vad jag egentligen är.

Ikväll ska jag ändå testa tränam blir jag sjukare får jag skylla mig själv.


Men det jag tänkte fråga var, ser ni någon skillnad på bilderna?!

Den vänstra bilden togs den 6 Januari 2012 och den högra bilden den 10 Mars 2012.

 


Ovido - Quiz & Flashcards