Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Emma - 15 mars 2012 17:42

hej världen!


Idag är en riktig kass dag, iaf för min kropp!

Är hes som tusan, hostig och förkyld. Kul?! - inte så direkt.

Missar fotbollen idag igen, fatta hur drygt det är. Jag vill träna och må bra!

Vi har träningsmatch på lördag, som jag mår nu så kan jag glömma den matchen. Jag hoppas jag känner mig liiite bättre imorgon iaf. Var sjuk för 4 veckor sen och har varit sjuk sedan söndags nu. Det suger så jävla stenhårt, och varför blir jag sjuk med så kort tid emellen?! Innan dess var det inte många veckor mellan heller. bläää.


Idag på jobb har jag lät mig köra sopmaskinen. Gick hur bra som helst :)

Det är min uppgift detta året, köra och sopa gång och cykelbanor samt köra den stora gräsklipparen som klipper alla stor ytor (säger sig själv egentligen). Så det kommer bli en superduper roligt år :D


Har bäddat ner mig i sängen och tänker ligga här tills imorgon, tänk att det redan är fredag då?!

Helt sinnes, var tar dagarna vägen egentligen.


Nu börjar strax Big brother, orkade inte vara vaken till det igår så ska se reprisen nu sen lär jag somna.


Jag just nu, det suger så jävla hårt att jag inte kan träna :(

 


PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards