Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Emma - 11 mars 2012 17:42

Fyyy för denna dag allttså.

Gick upp vid nio, satt i tvrummet till elva. Sen gick jag och la mig i sängen och har legat där sedan dess. Har bara duschat, varit på toa och kokat makaroner till kycklingsalladen. Mår så jävla dåligt, bläää!!


Hoppas på att vara frisk imorgon (vilket jag kan glömma) men hoppas går ju alltid:)


Funderar på vilket jag ska träna i veckan för även om jag är sjuk tänker jag fan inte missa träningen, då går jag under. Så antingen kör jag pass eller gymträning.. uhm. tåls att fundera på.


Haft en bra söndag?!

Av Emma - 11 mars 2012 17:42

Fyyy för denna dag allttså.

Gick upp vid nio, satt i tvrummet till elva. Sen gick jag och la mig i sängen och har legat där sedan dess. Har bara duschat, varit på toa och kokat makaroner till kycklingsalladen. Mår så jävla dåligt, bläää!!


Hoppas på att vara frisk imorgon (vilket jag kan glömma) men hoppas går ju alltid:)


Funderar på vilket jag ska träna i veckan för även om jag är sjuk tänker jag fan inte missa träningen, då går jag under. Så antingen kör jag pass eller gymträning.. uhm. tåls att fundera på.


Haft en bra söndag?!

Av Emma - 11 mars 2012 13:44

Hallå!

Idag är ingen bra dag.

Vaknar upp med halsont, ont i rygg och nacke samt en jävla huvudvärk.

Vill inte bli sjuk nu när jag kommit igång så bra med träningen :(


Jag som ville ut i det fina vädret och cykla, blääää


Ligger i fosterställning och kollar på sing a long istället, haha så jävla underbart program.

Häller i mig tee men inget verkar hjälpa.


Fick skön massage av min syster innan men känns som att det var skönt för stunden men har fortfarande jävligt ont. Tror jag ska boka en tid hos en riktigt massör. Har ofta ont i nacken och ändå har jag bytat kuddar!


aja slut på mitt gnällande, inget roligt att läsa .



Puss



Av Emma - 11 mars 2012 00:37

Hallå på er :)


Idag har jag haft så otroligt jävla roligt!


Började med att åka in till Mamlö med storasyster och mamma för att kolla på brudklänning. Min fina syster gifter ju sig den 23 Juni så det är dags att hitta klänning :) Hon hitta en otroligt fin, så jag tror hon beställer den ;)


(Måste klargöra vem alla personer är:)

Jenni = Min syster

Jenny = Min brors sambo

Pernille = Nästkusin)


Sen lura jag iväg systern till Jenny där vi skulle ''laga mat och kolla mello''.

Men vid halv fem fråga jag om vi skulle åka och handla, fick in Jenni i bilen och drog en mössa över hennes huvud så att hon inte såg vart vi skulle. Stanna vid bowlinghallen i Hörby och först vägra hon går ut bilen bara för att hon inte fick se hahahah. Sen fick vi ut henne och in i Hallen där Pernille väntade. Vi tog av mössan och hon vart helt förvånad, sen snurra jag henne och hon fick syn på Pernille och undra vad hon gjorde där '' vi ska bowla en timme'' Jenni bara ''allvar??!'' hahaha hon var helt förvirrad.


Vi bowla en timme och hade det hur roligt som helst :)



Jag ser ut som ett Grottmonster HAHAHAHA för jag är 3 gånger större än lilla Jenny

   


Pernille och Jenni :)

 


HAHAHAH bilden är så jävla fail den bara kan bli hahahahahahah kolla jennys kind

 


sugen?! hahahah

 


Jag och min fina syster  :)

 


hahahahahahahhahahahahahaha

     


Sen åkte vi till Valention och åt, jag åt calzone!

Var inte hungrig men åt halva ändå, åt i två omgångar hahaha!

Sen var där en sjukt rolig kille som hade långt hår som hängde över hela ansiktet och självklart härma jag och Jenny honom och jag dog nästan av garv där, sen när sexsnacket kom igång gick vi!


hahahah jag dör alltså!!

 

Väl hemma hos Jenny fixa vi marängswiss, godis, chips och läsk!

Jag var proppmätt men lyckades ändå trycka i mig lite av varje.

Som pappa brukar säga ''En skåning kan äta mie sen han e mätt''

eller något i den stilen och i detta fallet var det verkligen så haha :) Vi sjöng lite singstar innan Melodifestivalen så vi laddade upp riktigt. Björn Ranelid är ett fiasko samt Thortsen Flinck, är glad över att dom fick så lite poäng. Gött att Loreen tog hem det men jag hade önskat David Lindgren kom på en bättre plats :)


När det var över var det dags för singstar igen, och jag kan inte sjunga för fem öre, inte dansa för den delen heller. Men jag gick loss som aldrig förr hahaha. Svetten rann efter varje låt nästan. Jag sjöng säkert 20 låtar och vann en gång HAHHAHA men o andra sidan dansa (om det kallas dans) jag mest så jag såg mig själv som segrare hahah :)

Vi höll på i två timmar innan det var dags att åka hem. Jag har garvat så jag fått kramp hundra gånger om i magen men fyfan vad roligt jag har haft det.

Jenny dansar hahahah


Jag och Jenny körde stenhårt!!! hahahahaha

   


Tack brudar för en otroligt lyckad och rolig kväll och jag hoppas min syster blev glad över en mysigare variant av ''möhippa'' :) 


Nu ska jag kasta mig i sängen och sova.

Godnatt PUSSS

Ovido - Quiz & Flashcards